KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

28 Kasım Yetenek Sizsiniz Türkiye 3. Bölüm Online İzle

Posted by Montana Kasım 29, 2009


28 Kasım Yetenek Sizsiniz Türkiye 3. Bölüm Online İzle
1.Kısım

2.Kısım

3.Kısım

Her yıl yeni bir yarışma programıyla adını sıkça duyduğumuz Acun Ilıcalı,şimdi de Yetenek Sizsiniz Türkiye ile dikkatleri üstüne çekmeyi başardı.Tebrikler

17 Yanıt to “28 Kasım Yetenek Sizsiniz Türkiye 3. Bölüm Online İzle”

  1. inan tanik said

    çok güzel program gerçekten acun abıye çok teşekür

  2. yaren said

    bebrbat ama ewwt diom

  3. emine said

    bok gibibişi

  4. [...] klipix.wordpress.com/2009/11/29/28-kasim-yetenek-sizsiniz-turkiye-3-bolum-online-izle [...]

  5. ben berkayı cok seviyorum işallah kazanır

  6. uğur said

    beklenmeyecek ne war acun abimiz zaten doğuştan yetenekli oyüzden bu proğramı yabıyor :)

  7. şevval said

    çok güzel bir yarışma acuna bravo yani hiç beklemiyordum brovo.

  8. acun said

    tabikide cnm haftaya sölicem:)

  9. kara derin mutsuz gün said

    ozanarif o zaman gel şarkı söyle bakıyım sen söyleye bilirmisin türk,ye bazı kişiler derken yani sesi güzel olanlar söyler bir kere gelipde çıtlak ses olanlara diyemeyizzzz
    şarkı söylemekde YETENEKDİR

  10. berkay sarı said

    bence çok güzeldi bunu herkes beğenmiş olabilir

  11. ozanarif said

    Yaptığınız yarışma gayet güzel ama kardeşim gelipte doo reee mii yapanları yetenek diye almayın ozaman bende küçüğüm diye gelip orda 2 şarkı söyleyeyim bemide seçsinler. Bu arada şarkı söylemek bir yetemek deyil bence orası şarkı yarışmasıda deyil LAFIM: ACUNA ALİ ABİYE VE HÜLYA ABLAYADIR

  12. furkan said

    ben samsunluyum ve sizleri cok seviyoeum benim adımı televizyonda soylermısınzi samsundan furkaN belediye evleridee oturuyorum

  13. cansu eskiköy said

    2. video çok güzel iyiki düşünüp te böyle 1 site koymuşsunuz….tek kelimeyle mükemmel!

  14. ya acun bey bence daha güzel yetenekler yapmalılar hep dan mans olmaz ki yani daha güzel yetenekler yapınız acun seni seviyorum

  15. HASAN HUSEYIN GUMUS said

    COK DANSLA YETENEGINI ZERGILIYORLAR BENCE YETENEK AMA BEN DAHA IYILERINI SEYRETMEK ISTIYORUM ACUN BEY

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

