KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Atiye – Deli Ya şarkısı dinle [klip]

Posted by Montana Aralık 13, 2009


Atiye – Deli Ya şarkısı klip izle;

Atiye – Deli Ya  şarkı sözleri;

Farkın varsa başkasından
Kazanırsın yorulmadan
Kalbinde kapris yoksa aşktan yana
Ulaşırsın doğru ona vaktinde
Varırsın mutlu sona
Neye inanırsan bir gün onu yaşarsın
Yorulma asla
Sonuna kadar aşka yüreğini açarsın
Değişme asla
Deli ya deli ya deli ya
Aşkıma bana havama huyuma deli ya
Nasılda bana deli ya deli ya deli ya
Farkım ortada

53 Yanıt to “Atiye – Deli Ya şarkısı dinle [klip]”

  1. elif said

    Farkın varsa başkasından
    Kazanırsın yorulmadan
    Kalbinde kapris yoksa aşktan yana
    Ulaşırsın doğru ona vaktinde
    Varırsın mutlu sona
    Neye inanırsan bir gün onu yaşarsın
    Yorulma asla
    Sonuna kadar aşka yüreğini açarsın
    Değişme asla
    Deli ya deli ya deli ya
    Aşkıma bana havama huyuma deli ya
    Nasılda bana deli ya deli ya deli ya
    Farkım ortada

  2. gülfidan said

    ÇK AMA ÇK GÜZELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL SÜPEERRRRRRRRRRRRRRRRR :d

  3. ismihan said

    çokgüzelsöylüyorya üf

  4. HİLAL said

    SENİ ÇOK SEVİYORUM TÜM ATİYE HAYRANLARINA SEVGİLERİMLE:):):):):):))::-)

  5. HİLAL said

    hani farkım ortada diyoya klibinde gerçekte FARKIN ORTADA atiyecim.senin en deli hayranınım.

    SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKK

    AMA ÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKK

    SEVİYORUM.BU YORUMA BİLE SIĞMAZ…:)):):):):):):):)

  6. anıl said

    atiye abla bana msn yada face’ni gönderirmisn seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum senin en büyük hayranlarındanım bu şarkı bana bahımlılık yaptı her gün bu şarkıyı dnliyorum

  7. atiyeye bayılıyorum heralde onun kadar güzel ve güzel söyleyen kadın yoktur.

  8. ilgi said

    yaaaaaaaaaaaa AtİyA senin şarkılarından en sevdiğim şarkı ‘DELİ yA’şarkına bayılıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD

  9. atıye gercekten cok sexı bır sanatcı o kızı cok sevıyorum ve kızlar sızı toptan sevıyorum kırcıceklerımmmmmmmm

  10. hilal said

    aTİYEYE BAYILIYORUM SÜPER BİR KIZ ŞARKISI GİBİ KENDİDE GÜZEL AŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMM ATİYE

  11. dilara said

    atiye abla msn varsa ben seni elleyeyim yada face nolur atiye abla seni çok seviyorum

  12. merve said

    atiye abla ayrıca senin resimlerin le slayt yaptımdeliya şarkınla

  13. merve said

    atiye abla sen dünyanın en güzelisin ve bence giyim tarzında güzel çirkin diyenlere uyma bence sen ne giysen yakışıyor ve şunu demek istiyorum
    sen çiçeklere özenme
    zaten sen çiçeklerdende güzelsin

    • Çok teşekkür ederim Mervecim. Benim zamanım olunca bu siteye giriyorum.İşlerim yüzünden sizin yazdıklarınızı göremiyorum Mervecim. Sizleri çok seviyorum.HOŞÇAKALIN……..

  14. [...] klipix.wordpress.com/2009/12/13/atiye-deli-ya-sarkisi-dinle-klip-izle-sarki-sozleri [...]

  15. berna said

    atiye seni çok seviyorum şarkıların çok güzel başarılarını devamın diliyorum canım benim süpersin

  16. beyza said

    yhaaa kız cok güzel şarkısıda ONUN GİBİ

  17. sarışın fıstık said

    SüPeR YA BaYıLdIm ATiYe SeNi çOK seViYorUm

  18. atiye said

    :) KENDİNİ ATİYE SANAN BİR KLİPİX ZİYARETÇİSİ :P

    hayranlarım sizi çooooook seviyorum ben şu anda holllandadayım sakın gelmeyin hele küçükler çünkü okadar büyükki yolunuzu şaşırırsını sizi çok seviyorum
    sevgilerimle

    ATİYE DENİZ

  19. lara said

    atiye senin bi tek bu şarkını seviyorum deli ya

  20. merve said

    atiyenin en sevdiğim şarkısı 1. dont thenk 2. hal, hali hal 3. deli ya

  21. atiye said

    atiye abla senle adaşız ve seni ben çok se viyorum

  22. atiye said

    atiye abla senle adaşız ve sesin çok güzel giyim biraz kötü ama ginede albüm süper bide sen lise 3 de mi okuyosun

  23. atiye said

    atiye abla sana hayranım bu arada adaşız istanbula yanıma gel ne olur. giyim tarzın biraz kötü ama sesin çok güzel ben gibi

  24. metin said

    ya çok güzel bayılıyom atiyeni şarkısına

  25. ecem said

    superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  26. atiye said

    arkadaşlar bu tarz konuşmalar yapmayın öyle istendi bende öyle giyindim beğenenlere teşekkürler msn mi veremem verilen msnlere inanmayın onlar benim değil

  27. aleyna said

    yaa çok güsel bi şarkı ben ezberledim ve çok seviyorum istanbulda konseri olsun mutlaka gidecemm:D :D :D… atiye burdan sana selamlar (SAKARYA) seni çook seviyorum

  28. sevdenur said

    süper zaten diğer kıliplerinde süper ama bu çok çok süper başarıların devamını dilerim

  29. aslıM said

    çook güsel bu şarkıı bi tek bu sitede açabildiim:D

  30. elif said

    bence çok güzel fakat çok ama çok sorun var donuyo sallaniyor

  31. cemre said

    süpersin atiyecim seni ve şarkılarını çok seviyorum

  32. bahriye said

    atiye ablayı tebrik ediyorum bu şarkısıda diğer şarkılar gibi çok güzel olmuş sesi çok ince atiye ablanın işte ince ses böyle şarkılarda gerekli

  33. ece said

    atiye nin harika bir şarkısı ve diğer şarkıları daaaa harikaaa ama en sevdiğim şarkıları
    deli ya ve salla

  34. selin said

    atiyecim bence klibin çok güzel tabi dondurma ve salla da tebrikler

  35. ceren said

    şarkısı güzel ama giyim tarzı iğrençti
    emeğin yazdığı ise çok kötü yazmış ama atiye çok güzel bu klibinde iğrenççççççççççççççççççççççççççççççççççç.

  36. emek said

    iiiiiiiğğğğğğrenç görünce kusasım geldi hele bi giysi giyinme şekli var …bundan kötüsünü görmedim
    bunu beğenmek için süzme salak olmak lazım.

  37. beril said

    bnce cok gzel szce gzel degil mi

  38. dilay said

    atiyeyi————-çooooooooook———seviyorum———–şarkılarınada————-/////////bayılıyorum

  39. melis said

    atiyenin bu şarkısı çok hoşmuş çok beğendim kendisini tebrik ediyorum ama sesi biraz grup hepsideki erenin sesine benziyor ama olsun yinede çok güzel olmuş sizden birdahaki klibinizde benimde bende şarkı söylemek istiyorum

  40. yunus said

    atiyenin bu şarkısı çok güzel ılmuş yaaaaaaaaaaaaa çok beğeniyorum kendisini tebrik ediyorum

  41. CANAN said

    Bu şarkıyı çok beğendim . Harika bir şarkı olmuş

  42. deniz said

    atiyenin en güzel şarkısı 1 salla 2 deliya

  43. ahmet said

    atiyenin şarkısı çok güzel olmuş

  44. esra said

    cok güzel

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

