KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Jennifer Lopez Feat. Pitbull-Fresh Out The Oven

Posted by Montana Aralık 16, 2009


Jennifer Lopez Feat. Pitbull-Fresh Out The Oven;

Jennifer Lopez Feat. Pitbull-Fresh Out The Oven Türkçe şarkı sözleri;

[J-Lopez]
Break It Off burada, orada kesiyorum bölünürler.
Tamam, sol elinizle içkinizi var, kalça üzerinde sağ el koydu
Şimdi geri, geri alternatif ve dördüncü dizlerinizi sıçrama
Ve eğer doğru yapıyoruz, kalça, aynı şeyi yapıyor olacak lets go

[Pitbull]
Cubano, boriqua, a que rica, dale chica
Cubano, boriqua, a que rica, dale chica

[J-Lopez]
Artık bana sahip olsun love to Don’t Tell Me
Size sonsuza kadar kalmak ama bir anlamı yok ki
Belki bir balla iseniz, kaçırmayın umut
Neden bu hiçbiri alacağım değilse değil sensin
Ben sadece homoseksüel, ben bir büyük kız ne olduğunu bilmek duymak istiyorum
Bend biliyorum direksiyon eğer bu
8 beni Pick up, evet siz istemiyorsanız

Taze dışarı fırın, düz şeker sevgi dolu, ben, hey love it geçme
You to Break It Off burada, break, orada kesiyorum istiyorum. x4

Kim u söyleyebilirim gerçek Be vardır
Herkes barda bir doktor söylüyor
Gerçek bir süperstar bulmak için yakın bakmak lazım
Sizi uluslararası, ben kavanoz açmak
I’m so far sırada yer aldı. Kendinizi ve aynaya bir göz Yardım
Aç ur ağız ve dışarı kadar Dilini sopa
Sadece biraz daha, tamam demek ahhh

Taze dışarı fırın, düz şeker sevgi dolu, ben, hey love it geçme
You to Break It Off burada, break, orada kesiyorum istiyorum. x4

LOVE Lets değil oyalanmak ikimiz de ihtiyacımız olanı bilmek
Şimdi burada ne istiyorum, ne zaman diyorum beni anlamak olduğunu
Make it son, size çerez istiyorsunuz, sizi beklemek zorunda olacak
Çerez için, çerez, hayır dokunaklı dokunaklı, sadece looky looky

[Pitbull]
Mama sen S-E-XY geniş dudak, göt, kalça, uyluk? ? ? Doğru x3’s
Goodbye, yea oyun öp. Bu 305 That’s right Bu doğru, bir
Naw bu Jada, mevcut, şimdi im im im iyi değilse, daha sonra im

[J-Lopez]
Nooooo
Taze dışarı fırın, düz şeker sevgi dolu, ben, hey love it geçme
You to Break It Off burada, break, orada kesiyorum istiyorum. x4

[Pitbull]
Cubano, boriqua, a que rica, dale chica
Cubano, boriqua, a que rica, dale chica

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

