KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Kıraç-Karakaş Gözlerin Elmas dinle

Posted by Montana Ocak 5, 2010


Kıraç-Karakaş Gözlerin Elmas dinle;

Kıraç-Karakaş Gözlerin Elmas şarkı sözleri;

Karakaş gözlerin elmas
Bu guzellik sende de kalmaz
Pisman olursun kimseler almaz
Annenen bak gör halini

Gel guzelim beni beni yakma
Seni su kalbi de yikma
Allah’ın emrinden çıkma
Oldurucu gözle bakma

Ne gecem ne gündüzüm belli
Yaşım oldu kırkdokuz elli
Bağrım yanık gözlerim nemli
Yalan dünya yaktı beni

Her can soyler hakiki sozu
Gecti bahar getirdik yazi
Bir gun olur zalimin kizi
Annene bak gör halini…

66 Yanıt to “Kıraç-Karakaş Gözlerin Elmas dinle”

  1. mustafa said

    çok güzel bir şarkı kimse böyle güzel kimse söyleyemez

  2. Zafer Taş said

    harika bir şarkı ve mükemmel bir şekilde söylenmiş

  3. Ercüment said

    70 li yılların mükemmel şarkısı bu kadar güzel söyleniremeğine sağlık

  4. devran said

    bn devran devran hep snın gibi olmak istiyorum basarılı bir şarkıcı olmak istiyorum hep senı örnek alıyorum önce gitar ören meye başladim şimdide şarkı yazma başliyorum bazen de şiir seni çok seviyorum

  5. elmas said

    cok guzel bayıldın kılıç cim

  6. eda said

    çok güzel herkeçe tavsiye ederim

  7. songül girgin said

    şarkıların prensisin sen senin kadar müthiş kimse söyleyemezdi zaten bu şarkıları

  8. hakanşeker said

    dinlemekten sıkılmadımm bir parça gerçekten kıraç a teşekkürler

  9. Elmas said

    SÜPERRRRRRRRRRR GURURUMUZ KIRAÇ

  10. cansu koç said

    kıraçı çok seviyorum büyük bi istekle diniyorum ne olur kars a da gel….

  11. emre can said

    slm kıraç kardeşim tüm albümün gibi bu parcada süper azına yüregine sağlık allaha emanet ol can kardeşim

  12. rabiş said

    kıraç seni ve şarkılarını çok seviyorum

  13. çiğdem said

    kıraç ın şarkıları çoooooooooook sevyoooooooooooom.

  14. PoLaT hAsTaSı said

    kıraç bu hayatta gördüğüm en iyi müzik sanatçısı çok seviyorum sesini

  15. damla said

    çok güzel bi şarkı bayılıyom kıraca ve onun şarkılarına

  16. dilgecan said

    gerçekten çok güzel bir şarkı

  17. ali said

    allahına gurban kıraç

  18. Cemile said

    Chox guzel mahnida amma bir turlu indiremiyorum bu sharkiyi olecem sinirden………..

  19. fatih said

    şarkının güzelliği söyleyene bağlı tabi süyleyen k-ı-r-a-ç olursa muhteşem

  20. ceren said

    ben zaten kıraç hastasıyım bütün şarkıları çok güzel KIRAÇ I ÇOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM

  21. remzi said

    manyak birşey olmuş abicim sen herzaman süpersin…………….

  22. TOLGA said

    gerçekten güzel demek mükemmel demekle tarif edilemez güzel ötesi mükemmel mekemmeli

  23. melek ayça said

    süüüüüüper mükemel

  24. meto said

    yaktın beni

  25. eda said

    çoooookkk güzel olmuş beyendik ve sıkılmadan dinliyorum…:)

  26. gülistan said

    çok güzel şarkı dinle dinle bıkmazsın yuregıne saglık

  27. candan said

    mükemmel olmuş diline sağlık kıraç başarılar

  28. zeynep said

    yaw bu kadar mı bir şarkı güzzzzzzzzzzzzel söylenir defalarca dinlesem bıkmam en büyük hayranınım.(-_-)

  29. mehmet said

    ne diyeyim Kıraç başka söze gerek varmı

  30. {sSerSErİ qıZz...=)} said

    bu sarqıyı dinlediyimde kendimi .ii his ediyorum aqzına saqlık bu şarkı tüm elazıqlılara qelsn sqqoll:) ………..
    ———-_______- KıRaÇ …………….———____

  31. ebru said

    cok güsel sarkısı eskısehire geldıgınde cok gusel gecti kıraç senı cok sewiyorum . . .

  32. arzu said

    nekadan mikemmel bir şarkı

  33. fanatik iso said

    manyak şarkı ezberledim

  34. zeynep said

    kıraç hiçbir şarkın güzel değil bunu çooooooooooooooook beğendimmmmmmmmmm

  35. melek said

    çok güzel bir parça bayıldım

  36. viyan yılmaz said

    bence kıraçın tüm parcaları çok güzel ve bu parcada digerleri gibi çok güzel seni seviyorum kıraç

  37. melih said

    ben çak beyedimve çak sevdim

  38. melih said

    çak güzel

  39. gülizar said

    bu yorumlar anketmi?kıraç görecekmi yorumumu… parçayı çok güzel yorumlamış…

  40. azeri fanatik said

    ben bu sarkiyla yasar,bu sarkiylada olurum kardesim.

  41. azeri fanatik said

    kirac senden fener bu sene sampion olunca.azeribaycanda bir konser bekliyorum.ben kacdim

  42. azeri fanatik said

    allahim bu ne guzel ses

  43. azeri fanatik said

    hayraninim kirac.ustelik fenerlisin.tum fenerlilere sesleniyorum:5 puan vermesseniz darilirim

  44. azeri fanatik said

    ben boyle bir sey gormedim

  45. azeri fanatik said

    tek bir sozle MUKEMBEL.kirac senin hayraninim.

  46. aliyev huseyin said

    haaaarika

  47. sercan said

    çok güzel bir şarkıııı

  48. songul said

    super bende cok begendım

  49. ismail said

    cok guzel

  50. sezgin said

    lezzetli bir yemek yersinya işte öyle bir şey bitmesin istersin

  51. savaş said

    helal kıraç ağzına sağlık

  52. mukaddes said

    vuuuuuuuuuuuuuuu cok guzel yaaaa :)

  53. mustafa said

    süper şarkı yorum mükemmmel

  54. €MİRH@N said

    yaaa çk gzl sabahtan beri dinliorum

  55. yeko said

    hakikaten çooooooooooooooooooooooook güzel dinlemeyen üzülsün

  56. fatma said

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  57. muzur_oglan said

    fena deilllll

  58. deryaaaaa said

    süperrrrrrrrrr kıraç söylerde kötü olurmu?? şahaneeeee aynen devamm

  59. ceyda said

    süper bi şarkı bence sabahtan beri dinliyorum

  60. defne said

    çok ktü

  61. TaSo said

    ya çk güzel sölemıssın ya aaa offf

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

