KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Azer Bülbül – felek şarkısı dinle

Yazar Montana Ocak 8, 2010


Azer Bülbül-felek dinle;

Azer Bülbül-felek şarkı sözleri;

Sen nasil feleksin ben nasil insan
Bir sana bak felek birde bana bak
Bende bir insanim her insan gibi
Bir bana bak felek birde ele

Bir fayda görmedim ben senden felek
Hic bir iste bana kar ettirmedin
Nice güzel sevdim nazli edali
Hic birini bana yar ettirmedin

Z`Tac ettin basima kara sevdayi
Üstüme üstüme saldin belayi
Zehir ettin bana aski sevdayi
Her zaman aglattin sen beni felek…

37 Yanıt to “Azer Bülbül – felek şarkısı dinle”

  1. KÖKÜNE KURBAN AZER BABA DAMARLARIM HEP SENINLE ::::BY:SİLOPİ:ŞIRNAK

  2. stres yAPAR stres ATAR AZER BABA :: ÖLÜMÜNE AZERCİYİZ

  3. süper azer babab

  4. metin demiş

    azer baba güzel olmuş tebrikler

  5. adıyamanlı demiş

    kekey vala iyi söylor adıyaman sana hasta vala

  6. EMRAH demiş

    işte dinleyin olum bu parçayı

  7. EMRAH demiş

    süpppppppppeeeerrrr işte be

  8. deniz demiş

    süperrrrrrrrrrrrrrr abiiiii

  9. berat demiş

    azel bülbül ün şarkısını sevenler yorum yapsınlar yanıyorum felek

  10. furkan demiş

    ahmet yarın parka gel

  11. arbede demiş

    senin gibi damarcı gelmz bidaha bu dünyaya azer baba

  12. zeki korkmaz demiş

    yürü be azer seni kimtutar baba azer

  13. şeklin yeter baba demiş

    içmemek elde degil valla…

  14. necip demiş

    abi gene yaptin yapacanı helal olsun sana keşke herkez senin gibi olsa ağirliğini gene koydun baba onlarada kapak olsun iprahim tatlısese

  15. adem demiş

    bu şarkıya içilir gardaş……….

  16. mezalim demiş

    sen bitanesin azer baba iyiki varsın

  17. okyanuspol demiş

    arkadaşlar azer bülbülün bi şarkısı vardı eskilerden oğlum cemo doktor bu deertlere çare bulsun kızım dilan gelim olsun vasiyetim sana kardaş diye bişeydi sanırım
    o parçanın tam albüm ismini bilen varmı size zahmet

  18. TANER KARA demiş

    azer baba bi adıyamanada gelsen damar görsunlerrrrr

  19. azer babayı sevmeyen ölsun kardes a.z bu arda

  20. zeynep demiş

    felek:(((((:(

  21. ŞAHİNBOZAN demiş

    teyfo yapar keyfo laç keke çal:D

  22. jiletci serserimmmm demiş

    burdan bütün azerci arkadaşlarıma selammmm …….. azer baba seviliyorsun

  23. firari aşık demiş

    seni sevmeyen ölsün be babab pırens vanlı

  24. edanur demiş

    yav abi sana mükemmel demiyorum sen olğan üstüssün allahın askın bingöllede gel u mükemel sesi herkes dinlesin

  25. neco demiş

    azer abı harıkasın benım allahım sensın ben sana tapıyorum gercekten..

    • batmanlı keyfçi-sero demiş

      oğlim insan severde allahından vaz geçecek kadar sevmez delikanlı adam allahından başkasına tapmaz azer baba hepimizin baş tacıdır ama allahımızdan vaz geçipte tapacak kaddar etkilenmedik etkilenmeyizde

      • arbede demiş

        allahına kurban dinini allahını inkar eden bizden degildir…

      • keşşşşşşşş hasan demiş

        ne sacmalıyonuz azer babaya bu güzel sesi veren kim allah degilmi ben keşşşşşşşşşşim ama sizin
        acayibime gitiniz bu konuşmalarla

  26. suskun.65 demiş

    senin giba baba varmı süppper mükemel şarkı ………………………

  27. ali dogan demiş

    azerciyiz ölümüneeeeeeeee

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

