KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Şahe Bedo-Zeryam şarkısını dinle

Posted by Montana Ocak 16, 2010


Şahe Bedo-Zeryam şarkısını dinle;

Şahe Bedo-Zeryam şarkı sözleri;

tu dibini tu dibini zerya Halem tu dibini
şew u roja ez dinalım tu nebeje lawik dini

şew u roja ez dinalım ne Şahe bodo Dini
ezé barkım ezé barkım ez lıwi welati barkım
ezé barkım ezé barkım ez mala xwe li wir warkım
agir berdim waré romé ji bonate taru markım

tu dibini tu dibini zerya Halem tu dibini
şew u roja ez dinalım tu nebeje lawik dini
şew u roja ez dinalım nebé Şahe bodo Dini

Sayın Misafirler İçeriği Görmek İçin Üye Olunuz..!!

ez çibikim jidest neyar ew kederame reşe yar (2)
desté min desté te girın ez mam xeribiyé bé war

tu dibini tu dibini zerya Halem tu dibini
şew u roja ez dinalım tu nebeje lawik dini
şew u roja ez dinalım nebé Şahe bodo Dini…

8 Yanıt to “Şahe Bedo-Zeryam şarkısını dinle”

  1. RoJeViN said

    BeNcE sESiN sÜpER bEnSeNi çoK SevİyorUm ŞaHe BEDo üStElİk seSin süPeR ):):

  2. s......e.....v........g.......i said

    ezé barkım ezé barkım ez mala xwe li wir warkım
    agir berdim waré romé ji bonate taru markım
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,sıtrane pır rınde,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    GELEK SIPASSSS……………… :)

  3. s......e.....v........g.......i said

    ♥♥♥ ez çibikim jidest neyar ew kederame reşe yar
    desté min desté te girın ez mam xeribiyé bé war
    …………………………….harika bi şarkı……………………………………..
    ♥♥♥♥♥

  4. gül said

    her bıjı

  5. gül said

    şahe bedo seni çoooooooookkkkkkkkkk seviyorum ya sesin harika canıöm benim ne ses var sende ya ne bu seni çooooook seviyorum çok

  6. JİYAN said

    ben bu şarkıyı çok beğendim

  7. samet said

    mukemelsin şahı bedo

  8. samet said

    mukemelsin

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

