KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Gripin – Durma Yağmur Durma şarkısı dinle *klip izle *şarkı sözleri

Posted by Montana Mart 10, 2010


Gripin – Durma Yağmur Durma şarkısı dinle *klip izle;

Gripin - Durma Yağmur Durma şarkısı

Gripin – Durma Yağmur Durma şarkı sözleri;

zaten ıslağım boğazın ortasında
yaşlarım gizleniyor damlalarında
durma, yağmur durma

cilalanıyor ruhum istanbul sağnağında
damlalar karışmış elmacıklarıma
durma, yağmur durma…

okunmuyor adı artık yıldızlarda
ayrılık yazıyor arkası yarınlarda
sorma bana, sen de onu sorma

sorma, sorma doldur boğaziçini
sen doldur ben içerim efkarımla kana kana
durma, durma doldur boğaziçini
sen doldur ben içerim yalanlara kana kana
durma, canım cayır cayır yanıyor
söndür yalvarırım durma n’olur durma

durma, yağmur durma
sorma, sen de onu sorma

zaten ıslağım boğazın ortasında
yaşlarım gizleniyor damlalarında
durma, yağmur durma

cilalanıyor ruhum istanbul sağnağında
damlalar karışmış elmacıklarıma
durma, yağmur durma…

okunmuyor adı artık yıldızlarda
ayrılık yazıyor arkası yarınlarda
sorma bana, sen de onu sorma

sorma, sorma doldur boğaziçini
sen doldur ben içerim efkarımla kana kana
durma, durma doldur boğaziçini
sen doldur ben içerim yalanlara kana kana
durma, canım cayır cayır yanıyor
söndür yalvarırım durma n’olur durma

durma, yağmur durma
sorma, sen de onu sorma

13 Yanıt to “Gripin – Durma Yağmur Durma şarkısı dinle *klip izle *şarkı sözleri”

  1. eda said

    harika

  2. rıdvan tayyip said

    (EY KUL ETME DÜNYA NAZI . KIL NAMAZINI YARIN KILARIZ DİYENİN DÜN KILDIK NAMAZINI) BUNU NİYE YAZDINIZ DİYECEK OLUrsanız : YOK BEN GİRİPİNİN KONSERİNE GİDECEM . ONUN HAYRANIYIM DİYENLERE YAZ DIM UNUTMAYIN O DA BİR İNSAN VE ONUDA ALLAH(C.C) YARATTI YARADILANI SEVDİĞİNİZ KADAR YARADANIDA SEVİN Kİ ALLAH(C.C) SİZDEN RAZİ OLSUN . ALLAH(C.C) SEVDİĞİNİZİ GÖSTERMEK İSTİYORSANIZ DA NAMAZ KILIN !!!!!!!!

  3. gülseven said

    allahım allahım muhteşem bir şarkıııı dehşetsiniz gripin grubu

  4. yasmin85 said

    La bu şarKının neresiNi beğeniOsunuz yha afedersiniz ama bok gibi

  5. burcu said

    çoooooooooooooooookkkkkkkkkkkk gzlllllllllll kutluyorum

  6. didem said

    ya inanmıyom gripin şuan konser verio kiliste ve ben gdemedim ailem yollamadı gripini görmeyi çok istiyodum inş görürüm onu 1 kerede olsa

  7. SeRDaR said

    yha harika olmuş haLel olsn qripin snden de bu beqLenır basarılarınz dewamını bqLıorm hepınızı optoyrm :D

  8. duygu said

    olabilir ama sonuçta güzelmi güzel.. ayrıca zaten adam belirtmiş adı üstüne.. dürüstmüş.

  9. yasmin said

    bence çok güzel bir şarkı.

  10. Bilal said

    bu şarkı gripine ait değil arkadaşlar yunanlı bir kadının şarkısı
    Bu kadının şirketi battığından şarkı boştakalmış vede gripin hooop şarkıyı almış.Zaten şarkı sözleri yunanlı birine ait şarkısında da belirtmiş zaten gripin
    BY BİLAL

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

