KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Multitap – Battaniyem şarkı dinle *klip izle *şarkı sözleri

Posted by Montana Mart 19, 2010


Multitap – Battaniyem şarkı dinle klip izle ;

Multitap – Battaniyem şarkı sözleri;

Dur bugün benim günüm
Kapanda üzgünüm
Sıkıldım artık insanlardan
Hiç durmadan ararlar
Hiç sormadan gelirler

….
….

Battaniyem kareli,battaniyem değerli,
Her saniyem değerli,her saniyem kareli,

34 Yanıt to “Multitap – Battaniyem şarkı dinle *klip izle *şarkı sözleri”

  1. nur said

    ya çok güzel talıkdım kaldım zeki abinin sayesindee süper sıkılmadan dinliyorum…

  2. merve cix said

    irenç tek kelimelye irenç bnce iiiiiiiii

  3. seda said

    zekının sayesınde takılı kaldım harıka sarkı matraxxxxx.

  4. hatiç said

    ayyyyyyyyyyyyyyyyy çok güzel bayıldım tontişler la la la la la la la la la la la la la la

  5. duygu maraş said

    igrenç dermişim süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  6. yiğit said

    nbr bu sarkı çok gusel

  7. yiğit said

    saka yaptım saka yaptım filmin sozleri deil bakın
    sadece filmi izlerseniz çok uzulursunuz ve bu sarkıyı sevmessiniz ole yapmaın sevin bu o filmin sarkısı deil

  8. yiğit said

    prixc müzik alto prest

    Dur bugün benim günüm
    Kapandı üzgünüm
    Sıkıldım artık insanlardan
    Hiç durmadan ararlar
    Hiç sormadan gelirler
    Hiç yalnız olmasınlar mutsuzlar
    Kendi kendilerine kalmak ne zor gelir ki
    Rehberinde yer bulur isminin baş harfi
    Çaldı bak zırıl zırıl telefonun zili
    Açmadım bozmadın keyfimi
    Patlamış mısır kahve fincanım ve korku filmi
    Gelmesin sakın üçlü koltuğun sürpriz ismi
    Yordu onların sahte dertleri geçti şimdi
    battaniyem kareli battaniyem ,değerli her saniyem(2) kareli battaniyem
    kareli battaniyem ,değerli her saniyem(2)
    Dur bugün benim günüm
    Kapandı üzgünüm
    Sıkıldım artık insanlardan
    Hiç durmadan ararlar
    Hiç sormadan gelirler
    Hiç yalnız olmasınlar mutsuzlar
    Kendi kendilerine kalmak ne zor gelir ki
    Rehberinde yer bulur isminin baş harfi
    Çaldı bak zırıl zırıl telefonun zili
    Açmadım bozmadın keyfimi
    Patlamış mısır kahve fincanım ve korku filmi
    Gelmesin sakın üçlü koltuğun sürpriz ismi
    Yordu onların sahte dertleri geçti şimdi
    battaniyem kareli battaniyem ,değerli her saniyem(2) kareli battaniyem
    kareli battaniyem ,değerli her saniyem(2)
    la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la

  9. yiğit said

    arkadaslar bak bunlar benim sözlerim inanmıyosanız bakın valla billa benim hiç internet sitesinde yazıo mu şarkı sözğ battaniyem şarkısının tamamen bana ait bu şarkı sözleri arkadaslar internetten arastırın bolesini bulamazsınız ben yapmayı dusunuodum ama yapmadım sadece size sakladım bu sarkı zözlerini arkadaslar söylüyom prixc müzik alto prest

    Dur bugün benim günüm
    Kapandı üzgünüm
    Sıkıldım artık insanlardan
    Hiç durmadan ararlar
    Hiç sormadan gelirler
    Hiç yalnız olmasınlar mutsuzlar
    Kendi kendilerine kalmak ne zor gelir ki
    Rehberinde yer bulur isminin baş harfi
    Çaldı bak zırıl zırıl telefonun zili
    Açmadım bozmadın keyfimi
    Patlamış mısır kahve fincanım ve korku filmi
    Gelmesin sakın üçlü koltuğun sürpriz ismi
    Yordu onların sahte dertleri geçti şimdi
    battaniyem kareli battaniyem değerli her saniyem kareli battaniye
    kareli battaniyem değerli her saniyem
    Dur bugün benim günüm
    Kapandı üzgünüm
    Sıkıldım artık insanlardan
    Hiç durmadan ararlar
    Hiç sormadan gelirler
    Hiç yalnız olmasınlar mutsuzlar
    Kendi kendilerine kalmak ne zor gelir ki
    Rehberinde yer bulur isminin baş harfi
    Çaldı bak zırıl zırıl telefonun zili
    Açmadım bozmadın keyfimi
    Patlamış mısır kahve fincanım ve korku filmi
    Gelmesin sakın üçlü koltuğun sürpriz ismi
    Yordu onların sahte dertleri geçti şimdi
    battaniyem kareli battaniyem değerli her saniyem kareli battaniye
    kareli battaniyem değerli her saniyem
    la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la

  10. yiğit said

    Dur bugün benim günüm
    Kapandı üzgünüm
    Sıkıldım artık insanlardan
    Hiç durmadan ararlar
    Hiç sormadan gelirler
    Hiç yalnız olmasınlar mutsuzlar
    Kendi kendilerine kalmak ne zor gelir ki
    Rehberinde yer bulur isminin baş harfi
    Çaldı bak zırıl zırıl telefonun zili
    Açmadım bozmadın keyfimi
    Patlamış mısır kahve fincanım ve korku filmi
    Gelmesin sakın üçlü koltuğun sürpriz ismi
    Yordu onların sahte dertleri geçti şimdi
    battaniyem kareli battaniyem değerli her saniyem kareli battaniye
    kareli battaniyem değerli her saniyem
    Dur bugün benim günüm
    Kapandı üzgünüm
    Sıkıldım artık insanlardan
    Hiç durmadan ararlar
    Hiç sormadan gelirler
    Hiç yalnız olmasınlar mutsuzlar
    Kendi kendilerine kalmak ne zor gelir ki
    Rehberinde yer bulur isminin baş harfi
    Çaldı bak zırıl zırıl telefonun zili
    Açmadım bozmadın keyfimi
    Patlamış mısır kahve fincanım ve korku filmi
    Gelmesin sakın üçlü koltuğun sürpriz ismi
    Yordu onların sahte dertleri geçti şimdi
    battaniyem kareli battaniyem değerli her saniyem kareli battaniye
    kareli battaniyem değerli her saniyem
    la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la

  11. yiğit said

    klipix i seven bana basvursun sevmeyen bu sarkıyı da sevmiyodur ama simdi sizden bişey rica etcem ben söylüyorum ya of neden bole oluyor oflayıp pufluyorum neden indirilmio die aslında ben yerini biliom size sadece ipucu vercem google ye multitap klipix battaniyem kareli indir yazın ve gerisini siz düşünün benim sizden isteğim de siz de bana güzel şeyler için basvurun benim hakkımda ve bu şarkının hakkında

    • ömer faruk has said

      battaniyem çok güzel bir şarkı.aynen çocuklara göre bir şarkı.battaniyemi kaç kere dinledim ,çok beğendim ,teşekkürler ,hayatta başarılar dilerim

  12. yiğit said

    çok güzellll nerden indiriliooooo

  13. yiğit said

    arkadaşlar biriniz çabuk söylesin ya çok sabırsızım nerden indiriliyo

  14. yaamur said

    yaaa çok güzel ama nerden indirebilirm bu şarkıyı ben???

  15. yağmur said

    çok güzel şarkııı=)

  16. Sena said

    SüppeR beniM Hiç DeqişmeyeN Ruh haLim. HeR dk dinLesem bıKmam.. Çok anLamLı Süpper öteSi.. Çok Çok basaRıLar..

  17. eylül said

    bayılıyorum bu şarkıyaaa!
    ama limewire’de indirilmiyo yaa
    çok gıcık

  18. gözde said

    kesinlikle çok eğlenceli ve güzel olmuş:)

  19. esra said

    gerçekten eğlenceli,kaliteli ve manidar… ben çok beğendim…

  20. EMİRHAN said

    SELAM ARKADAŞLAR BİLMİYORUM SİZİNDE BATTANİYENİZ KARELİMİ AMA ŞARKI COK GÜZEL, SAMPLE VE GİDAŞATI COK AMA COK GÜZEL HARİKA Bİ ŞARKI ABLAM BUŞARKININ HASTASI.

  21. ZIVER said

    ben bu sarkıdan nefred edıyorum.boyle acılı damardan sarkı yokmu zaten 2 gun once 10 yıl sevdıgım bı kızı gordum ama gelde ruyada ne yasadık… Ruyada kavustum ona ama gelde ruyaymıs uykudan kalktıgımda gercekten cok agladımmm sevda senı alacam bu yaz kacıracam senı senın kararınla vala bunları yazarken cok acı cekereK YAZDIM 27.04.2010 MUŞTAN HERKESE SELAMLAR TURKIYEYE

    • yiğit said

      ole sy olmaz olur mu rüyanda ne görmüşsün ha ole ne dir ki zaten kaderinde bu varrmıs bırak ya bu isleri çok gusel sarkı sanki sözlerini aldırıyosun ben aldırmıyoorum sadece söyleyişi ve müziği çok güzel başka bişey diyemem bole sey olmaz arkadaslar dimi ben dün buldum bu şarkıyı ama ondan sonra bende alışkanlık oldu hep söylüyom içimden bu şarkıyı bole güzel bişey olmaz o sözleri kim yazdı deyince su alttakisözleri yazan kişiye bakmayın o ole der o benim arkadasım o çok sıkıcıdır aslında o sözlerini yazdı ama şarkıyı söyleyene asıl o verdi ama fikir benden arkadaslar inanmayan kör olsun asıl fikrin sahibi benim sizde katkıda bulunsaydınız bu siteyi açardınız bu siteyi ben açtım arkadaslar hadi goreyim sizi uzun zamandır bişi yazmıom ama simdi yazmaya basladım arkadaslar

    • yiğit said

      su anda bende anladım surda yukarda byzade yazıo orya tıklatyınca bir film var aslında onu ben yapmadım o korku filminin sözleri bi orya tıklayın çok kötü bir cehennem filmi vaar hakkaten de cehennem ole korkunc ki izleyin anlarsınız

  22. zeynep said

    sözler müthiş performans harika ses mükemmel klip fevkalade…her şey süper ötesi..:)

  23. kübra said

    bu şarkıyı nereden indirebilirim bulamadım :(

  24. kahve said

    Tek kelimeyle harikaa…

  25. fatih said

    süpeeerrr :D

  26. DUDUM said

    SPER….SPER….MUTLAKA DİNLEYEN…

    BATTANİYEM KARELİ,BATTANİYEM DEĞERLİ,
    HER SANİYEM DEĞERLİ,HER SANİYEM KARELİ…..:))):)::)))))
    :D:D:D:D:D:D………………….:P:P:P:P……………

  27. burcu said

    TEŞEKKÜRLER BURCU:

    şarkının tam sözleri;
    (tamamen bana aittir dinleye dinleye yazdım;)

    Dur bugün benim günüm
    Kapandı üzgünüm
    Sıkıldım artık insanlardan
    Hiç durmadan ararlar
    Hiç sormadan gelirler
    hiç yalnız olmasınlar mutsuzlar
    kendi kendilerine kalmak ne zor gelir ki
    rehberinde yer bulur isminin baş harfi
    çaldı bak zırıl zırıl telefonun zili
    açmadım bozmadın keyfimi
    patlamış mısır kahve fincanım ve korku filmi
    gelmesin sakın üçlü koltuğun sürpriz ismi
    yordu onların sahte dertleri geçti şimdi
    Battaniyem kareli,battaniyem değerli,
    Her saniyem değerli,her saniyem kareli,

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

