KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Zeki Müren – Bulamazsın şarkı dinle ve şarkı sözleri | Türk Sanat müziği

Posted by Montana Nisan 6, 2010


Zeki Müren – Bulamazsın şarkı dinle ;

etiketler: zeki müren şarkıları,zeki müren bulamazsın şarkısı sözleri,zeki müren bulamazsın dinle,zeki müren bulamazsın

Zeki Müren – Bulamazsın şarkı sözleri ;
Ellere kanıpta gitme sevgilim,
Hayat bu gün gelir harcarlar seni.
Bir de saçlarına karlar yağınca,
Eskimiz şal gibi atarlar seni.

Eğer gideceksen, mani olamam,
Düşersen sonunda yine bul beni.
Vefasız kullardan, vefa bekleme,
Kıymetsiz bir pula satarlar seni.

Bulamazsın, bulamazsın, benim gibi seveni,
Bulamazsın, bulamazsın, seni mutlu edeni.
Bulamazsın, bulamazsın, benim gibi seveni,
Bulamazsın, bulamazsın, senin için öleni.

Sevgilim dünyanın kanunu böyle,
Sevip mutlu olan varmıdır söyle,
Seni benim gibi kimse anlamaz,
Mutlu olamazsın başka biriyle.

Eğer gideceksen, mani olamam,
Düşersen sonunda yine bul beni.
Vefasız kullardan, vefa bekleme,
Kıymetsiz bir pula satarlar seni.

Bulamazsın, bulamazsın, benim gibi seveni,
Bulamazsın, bulamazsın, seni mutlu edeni.
Bulamazsın, bulamazsın, benim gibi seveni,
Bulamazsın, bulamazsın, senin için öleni.

Bir Yanıt to “Zeki Müren – Bulamazsın şarkı dinle ve şarkı sözleri | Türk Sanat müziği”

  1. [...] Zeki Müren – Bulamazsın şarkı dinle ve şarkı sözleri | Türk Sanat müziği [...]

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

