KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Gökhan Tepe – Birkaç Beden Önce şarkı dinle klip izle *şarkı sözleri

Posted by Montana Ekim 31, 2010


Gökhan Tepe Birkaç Beden Önce şarkı dinle klip izle ;

Gökhan Tepe  Birkaç Beden Önce şarkı sözleri ;
O kadar oldu mu sahi
Yıllar mı gecti üstünden
Sadece bir kaç yalan önceydi sanki son görüşmemiz
Sahiden unuttuk mu? tutunca başka ellerden
Belki de bir kaç beden önceydi senle
Son sevişmemiz Kimlerden ayrıldık
Kime döndük yüzümüzü
Yalandan sevmelerle kapattık gözümüzü
Durup bir an sorsaydık kalbimize ikimizi
O yalan soylemez saklardı bizi
Ben çok sevdim gözbebeğim
Her ne yaşadıysan fark etmez
Sıkılırsan kaç gel yanıma
Benden sana zarar gelmez
Çok sevdim gözbebegim
Her ne yaşadıysan fark etmez
Sıkılırsan kaç gel yanıma
Benden sana zarar gelmez

17 Yanıt to “Gökhan Tepe – Birkaç Beden Önce şarkı dinle klip izle *şarkı sözleri”

  1. Leyla said

    Ben hayatımda senin kadar yakışıklı bir erkek görmedim tek isteğim seni yakından tanımak

  2. qaYé said

    Çok qüzeL Bii ŞrKıı MüKmmeL..SeNii Çok SeViyrum qökhaN TePe.

    qerÇktn ama Çok qüzeL Biii ŞrKıı

  3. büşra said

    seni çooooooooooooook seviyorum. çooooooooooook tatlısın. şarkı mükemmel.

  4. ebru said

    ya bu kadar tatlılıkmı olur allah aşkınaa :)) çok tatlıııııııı

  5. naz said

    senı cok sevıyorum sarkı super sende oylesın tabii cnm…

  6. gülüm said

    spr bu favorilerimden..!

  7. aybike said

    şarkı güzel yorumlayan daha da güzel ne tür şarkı söylerse söylesin harika yorumluyor.hayat boyu başarılar gökhancım

  8. hayel sima said

    harika bi şarkı çokta güzel yorumlamışsın gökhan tepe harikasın

  9. çok mükemmellllll birşarkıbayılıyorum san hastayımmmmmmmmm

  10. kflrtj said

    yaaa.. bn bu adama resmen öLüorm çok şeker oLmuş ayy aşkm bnim..!

    Seni Seviorum

    Seni Seviorum

    Seni Seviorum

    ;D ;D ;D ;D ;D

  11. efsane said

    çok güzel bir şarkı :)
    o ne söylerse yakışıyor

  12. esma said

    gökhan Tepe nin klibinden çok boynundaki dövmesi hoşuma gitti ona çok yakışıyor klipte hoştu

  13. esma said

    gökhan tepenin şarkısından çok boynundaki dövmesi çok hoşuma gitti ona çok yakışmış bu arada şarkıda süper ona yakışır bieşey olmuş :))

  14. nly said

    gökhan tepeden harika bi şarkı daha

  15. asiye said

    süpeer bi şarkı yha 7/24 dinLiyorumm (:

  16. Videoindirsene said

    Teşekkür ediyorum, bu şarkıya bayılıyorum ya.

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

