KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

TARKAN – ÖP şarkı dinle klip izle * şarkı sözleri

Posted by Montana Kasım 20, 2010


Tarkan Öp şarkı dinle klip izle 2010;

Tarkan Öp şarkı sözleri 2010 ;

Bu yeni ben de kim
Aynada bakıştığım?
Bu yeni ben, ben miyim
Kendimle tanıştığım?

Dünümle bugünüm
Can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu
Geçmişimin karması

Yıkadı günahlarımdan
Beni masumiyeti
Cennetten gelen
Bir melekti sanki

Her şeyim tastamam
Yapmaya çalıştığım
Yazlığım kışlığım
Bir de yanına yakıştığım

Dünümle bugünüm
Can ciğer kuzu sarması
Geç oldu temiz oldu
Geçmişimin karması

Yıkadı günahlarımdan
Beni masumiyeti
Cennetten gelen
Bir melekti sanki

Ben o şelale saçlara
O ay, o hilal kaşlara
O süzme bal dudaklara
Öp öp öp öp doyamadım

Sütten ak o gerdana
Bir çıkar ki meydana
Gel de uyma şeytana
Bak bak bak bak duramadım …

TARKAN ‘nın tüm şarkılarını dinlemek için aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız:

TARKAN Şarkı Dinle;

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

