KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Hande Yener – Sinan Akçıl – Atma şarkı dinle klip izle şarkı sözleri

Posted by Montana Nisan 15, 2011


Hande Yener Sinan Akçıl Atma şarkı dinle klip izle ;

Hande Yener Sinan Akçıl Atma şarkı sözleri ;

Hande Yener

Elindeki Kalbi Tutamadın Gitti

Bunun Nesi Garip, Bitti Dedin Bitti

Ama Şunu Bilki, Yine Yanıma Gelip

Söylediğin Sözler Bana Biraz Eski

Hani Bir Süre Sonra Herşey Düzelirdi

Biraz Nefes Almak Bize En Güzeliydi

Güzelliğim Aynı Aldım Da Nefesi

Bana Yanlış Yerlerinden

Atma, Atma, Atma, Atma

Atma, Atma, Atma, Atma

Atma Aaa, Atma Aaa, Atma Aaa

Sinan Akçıl

Elindeki Kalbi Tutamadın Gitti

Bunun Nesi Garip, Bitti Dedin Bitti

Ama Şunu Bilki Yine Yanıma Gelip

Söylediğin Sözler Bana Biraz Eski

Hani Bir Süre Sonra Herşey Düzelirdi

Biraz Nefes Almak Bize En Güzeliydi

Güzelliğim Aynı Aldım Da Nefesi

Bana Yanlış Yerlerinden

Atma, Atma, Atma, Atma

Atma, Atma, Atma, Atma

Lütfen Ya Lütfen Atma

Hande Yener ‘in tüm şarkılarını dinlemek için aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız:

Hande Yener Şarkılarını Dinle

Hande Yener Atma

77 Yanıt to “Hande Yener – Sinan Akçıl – Atma şarkı dinle klip izle şarkı sözleri”

  1. Blogsiteleri .info - Ödüllü Blog Yarışması said

    Blogsiteleri. info blog siteleri arasında düzenlenen popülarite ve kalite yarışmasıdır. Siz de web sitenizle ya da blog adresinizle Blogsiteleri. info dizinine blogunuzu ekleyerek yarışmaya katılabilirsiniz. Hem ödüller kazanın hem de büyük blog dizininde yer alın. Yarışma hakkındaki detaylara, Blogsiteleri .info adresinden ulaşabilirsiniz.

    İletişim:
    www. blogsiteleri. info
    bilgi@ blogsiteleri. info
    0216 385 08 65

  2. gizli hayran said

    harika mükemmel çok güzel bir şarkı

  3. harikanın ötesi baska güzel sarkı yok :)

  4. karanlıkların efendisi said

    mükemelin ötesi yani :)

  5. Burcu said

    Süper bir şarkı bayıLıormm :) <3

  6. cok süper yane gercek herkez dinlemesilazim gercek diorum

  7. rabia çiçek said

    süper bi şarkı tam kopulacak şarkı

  8. sesiz çığlk.. said

    tek kelimeyle super..
    wanted_yalan @ hotmail. com

  9. damla said

    ya bu çok güzel sanatçı dedihin böyle olur işte

  10. yaren said

    kemal seni cok seviyorum canımın içi bebegim

  11. yaren said

    bu şarkı tam beni seven kemal e göre niye diye sorarsanız o kadaryalancıkı

  12. güzel şarkı ama kimse kaçırmasın

  13. kadir said

    elimdeki kalemi tutamamdım işte sinannnn akçılllllllll senii çokkkk seviyorzz :) :) :) :) :)

  14. irem said

    çok güzel bir şarkı :d

  15. rojda said

    tek kelimeyle süper aktif bi şarkı

  16. sultan said

    çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  17. sena said

    tek kelimeyle sprrrrrrrr bir sarkı yha

  18. sena said

    tek kelime ile süper bir şarkıııııııııııı yha

  19. sena said

    yha tekk kelime ile ssüüppeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yhaa

  20. john123456 said

    bende beyendimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  21. selenay said

    ehhhhhhhh şaka şaka güzellllll

  22. selenay said

    süperrrrrrrrr

  23. selenay said

    yaaaaaaaaa çok süpiş bir şarkı daha da güzel olabilir amaaaa

  24. sensizgeceler said

    Hey manyak bir şarkı

  25. zeynep said

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr şarkııııııııııııııııııııııııııııı buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D

  26. dilan said

    süper bir şarkı harikaydı yani sabah akşam bu şarkıyı hergün erinmeden dinliyorum çok güzel Hande Yener ilk defa güzel bir şarkı çıkarmış Sinan Akçıl ve Hande Yenerin düğeti süper olmuş yani çok hoş bir

  27. :O:P iyiezbearledim

  28. ezgi said

    süperrrr bir şarkı ayyy harika

  29. ! D £ A L ! $ T said

    Çok Gzl Ben burdan bütün fblilere slmlar gönderiyorumm.

  30. berna said

    çok süper yaaa

  31. berna said

    süper yaaa

  32. eda said

    hiç güzel bir şarkı deyil çünkü şarkıda sürekli atma diyorlar off çok sıkıldım

  33. yasmin said

    mükemmelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  34. yasmin said

    mükemmellll hayatımda böyle birşey görmedim kimsenin şarkılarını beğenmiyordum ama bunu mütiş buldum D: :D :D

  35. 06_BEDiRHAN_YAMAHALI_ASi_GENÇ said

    bence çok güzel olmuş

  36. kadir said

    çok süper o yeah !

  37. melek said

    çokkkkkkkkkkkkkk güzel süper bişey yaaaaaaaaaa

  38. nurdeniz said

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  39. ayse said

    fennaa <3

  40. gamze said

    çok güzel bir şarkı harika

  41. selma said

    sinan akçılla hadise ayrıldı bunu hepimiz biliyoruz ve bu şarkıyı bence sinan akçıl hadiseye yazmış zaten şarkının sözlerindende anlaşılıyo ama yinede süperrrrr bi şarkı

  42. figen said

    Şarkı süper müzik harika

  43. şerife said

    güzel

  44. btl said

    süper olmuş ya dinlemeye doyamıyorum sesler güzel uymuş afferim size hadisem bunlar abla kardeş ötesi yok sizi sewiyorum

  45. prenses said

    yeah beatiful .a lot ofbeatiful

  46. tek kelimele : mükemel :D:D:D:D:D:D:D:D

  47. süper yaaaaa ben böle bişey elemiyodum diye bilirim çok güzel

  48. canan said

    süpersiniz harika olmuş çokkk beğendim..

  49. özlem said

    vaovv süper sölüyolar yha bhittim

  50. ayben said

    oovv şarkı mükkemmel şu an ezberlemeye çalışıyorum süper yaaa ellerine sağlık ”sinan akçıl” süper söylüyoo .<3

  51. İsim * said

    Yorum Yaz

  52. murat said

    yenibir şarkı çok sıçak kıpırkıpır dinleyince insan kendini tutamıyor cok güzel olmuş hende ve sinan na çok teşekkür ederim kılipte bir harika çok sagulun ikinizede

  53. beyaz tan said

    harika ses var çok güzel şarkı

  54. Demet said

    süperrrr şarkı………

  55. 1Dost said

    Hey dostum cok super olmus cok eglenceli yeeee

  56. Atma said

    başka bir şey düşünemiyorlar adamların içleri fesat

  57. Atma said

    ya bu ne biçim laflar

  58. güzel said

    Hey şarkı cok güzel yha sizleri severiyorum

  59. güzel said

    Sinan sen Hadise’yle evlen Hadise cok sexy ve güzel keske Hadise benim olsa yataga atsam cok güzel

  60. bucalı said

    iki mükemmel bir arada olsun o kadar ama keşke sevgili olsalar daha güzel olur ins şarkıda çok anlamlı anlayana kimi resimle intikam almaya çalıştı ama sinan daha güzelerine layık bee

  61. çooooooooooook güzel ya ayrılıkla ilgili ya

  62. fadime said

    sinan sana bayılıyorum ya hadiseyi sana yakıştırıyolar boş ver giden gitmiş gittiği gün gitmiş olay(hadise) bitmiş yani

    sen önüne bak bak artık kim tutar seni

  63. NAZİFE said

    SÜPERRR İKİNİZDE AĞZINA SAĞLIK İKİNİZİDE ÇOK SEVİYORUM.

  64. NAZİFE said

    SÜPERRR İKİNİZDE AĞZINA SAĞLIK İKİNİZİDE ÇOK SEVİYORUM

  65. şeyma said

    süpersiniz ikinizde ama arkadasca iyisiniz sevgılı olmayı sakın dusunmeyın cokk uzulurum ayrıca sınan sana hadıse cok yakısıyodu cak tatlısın bu arada herkez gulme diyo ama sen gül hep gül allah güldürsün senı :D:D:D:D

  66. hamide said

    super ötesi atmaaaaaaaaaaaaaaa

  67. derya said

    idare eder

  68. damla said

    güzel beğendim süper olmuş ağzına sağlık hande yener en güzel sen söyledin tabi sinan akakçıllında emeği vae bıravo hande yener ile sinnan akçıl sizi çok seviyorum bbbbbbbbbbbbb

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

