KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Şemame Rapci Kızlar

Posted by Montana Ekim 16, 2008


Çok felaket oynuyorlar yaw.Onlar gibi oynamak isterdim açıkçası…

5 Yanıt to “Şemame Rapci Kızlar”

  1. kenan said

    abartacak birşey yok hiç iyi deyiiiiiiiiilll

  2. selin said

    çok güzel rapın aşığıyım bu oyunu öğrenmek istiyordum ve bir. izlediğimde öğrendim herkesin öğrenmesini isterim tek kelimeyle çok güzel

  3. serkan said

    yaaaaa cok süper oynuyorsunuz sizn behedım hep de beyazlı arkadasımız cok super oynuyoooooooo yaaaaaaaaaaaaaaaaaa tebrikler hepinizeeee

  4. boaran said

    bencede bravo:)|(:

  5. ya resmen ortalığı dağıtıyolar felaket oynuyolar manyak bişey yaw onlar gibi bir grubumun olmasını isterdim doğru içten tebrik ederim sizleri çok başarılı bir şey koymuşsunuz ortaya bravooooooooooo

Bir Cevap Yazın

 
