KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Zorunlu Eğitim 9 Yıla Çıkıyor !

Posted by Montana Haziran 10, 2009


okulOkul öncesi eğitim, gelecek eğitim-öğretim yılında bazı illerde artacak. Okul öncesi eğitimin zorunlu olmasının planlandığı 32 il belirleyen Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), bu illerin valileri ve milli eğitim müdürleriyle yarın bir araya gelerek, görüşlerini alacak.
MEB, okul öncesi eğitimin ileri yaşlarda taşıdığı önem nedeniyle bu yaş grubundaki çocukların okullaşma oranlarını yükseltmek amacıyla çalışmalar başlattı.
MEB’in belirlediği ve 2009-2010 eğitim-öğretim yılından itibaren 5 yaş grubunda okul öncesi eğitimin zorunlu olmasının planlandığı 32 il şöyle:
”Amasya, Nevşehir,  => Devamını okumak için tıklayınız…

2 Yanıt to “Zorunlu Eğitim 9 Yıla Çıkıyor !”

  1. Oyun hileleri said

    enteresan bir yazi olmus. Tesekkürler…

  2. film izle said

    teşekkürler

Bir Cevap Yazın

 
