KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Yıldız Tilbe – Giden mi Sürgün Kalan mı

Posted by Montana Haziran 13, 2009


videoyu-izlemek-icin-asagidaki-linki-tiklayiniz

Yıldız Tilbe‘nin Giden mi Sürgün Klibini İzlemek İçin Tıklayınız

Bu Parçanın Sözleri:

Sen gidince soğuyor yatak gece uzuyor
Sensiz geçen geceler beni ihtiyar ediyor
Hani gitmesen diyorum,hani gitmesen diyorum

Adın yazılı bazı otel odalarında
Sürüyorlar sevdamızı ordan oraya
Kolay değil biliyorum
Böyle öksüz yaşamak
Ama en kötüsü gülüm
Onursuzca yaşamak

Senin her gidişinde sürgün oluyorum ben
En kötüsü aslında gitmeden sürgün olmak
İçimi acıtıyor böyle öksüz yaşamak
Hani gitmesen diyorum, hani gitmesen diyorum
Hani gitmesek diyorum, hani gitmesek diyorum…

Bir Cevap Yazın

 
