KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Yıldız Tilbe – Yıldız Gözlüm

Posted by Montana Haziran 13, 2009


videoyu-izlemek-icin-asagidaki-linki-tiklayiniz

Yıldız Tilbe‘nin Yıldız Gözlüm Klibini İzlemek İçin Tıklayınız

Bu Parçanın Sözleri:

Bu kez alnından öpüyorum
Gidiyorum iki gözüm
Neden diye sormazsın
Seni bu yüzden seviyorum

Gece uyurken açık olmasın üstün
Ayaza meydan okuma kalın giyin
Kendi gider hatırası kalır
Evladiyelik değil aşk dediğin
Kirli sakallarımı sevdiğinden beri
Hasat mevsimi gelmedi yüzüme
Ayrılık ensemizden hiç inmedi
Ellerimse başka ele değmedi
Sana benden yalan yok alnım açık gülyüzlüm
Ve hakkını helal et yıldız gözülüm

Yar yar benim için ağlama bana o koyar
Gezdiğimiz yerler gördüğümüz günler
Yakama yapışırda hesap sorar
……..

Bir Cevap Yazın

 
