KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Manga – Beni Benimle Bırak Klip İzle

Posted by Montana Kasım 27, 2009


Manga – Beni Benimle Bırak Klip İzle;

Manga – Beni Benimle Bırak şarkı sözü;
al bu dünya al senin olsun
benim hiç gözüm yok hepsi senin olsun
ama son bir dileğim var senden
su gaybana dünyada varını yogunu al
hepsini al da !

beni benimle bırak
beni benimle bu cehennemde
ruhumdan senden cok uzak
yabancıyım senin cennetine

al bu dünya al senin olsun
ne olur benden artık uzak dur
bir günahın varsa işledigim
o benim borcumdur
sen varını yogunu al
hepsini al da!

beni benimle bırak
beni benimle bu cehennemde
ruhumdan senden cok uzak
yabancıyım senin cennetine

beni benimle bırak
beni benimle bu cehennemde
ruhumdan senden cok uzak
yabancıyım senin cennetine

Bir Yanıt Bırakın

 
