KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

İbo Show’da İsmail Yk – Facebook

Posted by Montana Kasım 29, 2009


İbo Show’da İsmail Yk – Facebook videosunu izle;

Yazacak bişey bulamadın mı be koçum! Sende mi bu siber alemde kaybettin dengeyi.Neyse İsmail YK’nın da bu hallere düştüğünü gördük ya,ölsemde gam yemem :P:D

2 Yanıt to “İbo Show’da İsmail Yk – Facebook”

  1. aydın said

    merhaba ısmım aydın yasım 26 gazi antepten katılıyorum ısmail yk yı cok sevıyorum onun hayranıyım ona ölüyorum bıtıyorum bır gun onun yanında olayım onunla tanısayım hayatta baska bısey ıstemem senı cok ama cok sevıyorum ismail yk canım sana feda olsun sen bıtanesın

  2. sümeyye said

    ismail yk sana aşığım bidaha sivasa gel ne olurrrrrrrrrrrr SENİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMM İSMAİLİMMMMMMMMMMMMMMMM

Bir Cevap Yazın

 
