KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Kurtlar Vadisi – Havar Geylani Zikir sahnesi izle

Posted by Montana Kasım 29, 2009


Kurtlar Vadisi – Havar Geylani Zikir sahnesi izle;

Dinlerken insanı başka yerlere götüren bir zikir.Zaten hepside öyle değil mi?

4 Yanıt to “Kurtlar Vadisi – Havar Geylani Zikir sahnesi izle”

  1. ahmet faruk said

    ben 10 yaşındayım ve dinimide seviyorum buradan amerikayı kınıyorum müslümanları öldürüyorlar başka şeylerde söyleyeceğim müslüman kardeşlerime siz müslüman sanız alırsınız elinize kuranı okursunuz ALLAH’tan müslüman kardeşlerimize sabır vermesini dileriz ve burdan amerikaya birşey söyleyeceğim BÜTÜN MÜSLÜMANLAR TERÖRİST DEĞİLDİR BANA KATILANLAR 5 PUAN VERSİN BENİM YORUMUMA VEYA BU VİDEOYA

  2. TEVHİDci said

    Böyle şeyler İslam’da olmayan bid’atlerdir. Bunlar ancak sapıklıktır.

    • ahmet şahin said

      kimsin lan sen islamda olmadığını nerden biliyon zikir hakkında o kadar ayet ve hadis var ki araştır ondan sonra bidat de bakara suresinde olması lazım cenabı hak ey kullarım beni oturarak yan üzeri yatarak ve ayakta zikredin buyuruyor alemler sultanıda ashabıyla zikir çekerdi lütfen yapmıyorsak bile hakaret etmeyelim

  3. hülya said

    harika bir zikir bayıldım daha uzunu yokmu

Bir Cevap Yazın

 
