KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Şemmamme-video izle

Posted by Montana Aralık 1, 2009


Şemmamme;

Şemmamme şarkı sözleri;

Şemamê Şemamê Şemamê bûkê
Domamê domamê domamê bûkê
Şemam bûka mele
Domam bûka mele
Genim da zerdele
Nehişt para mele
Revî çû ser kele
Şemamê tîto vît e
Eslê xwe egît e
Şemamê nan dîpêje
Girkan hildavêje

3 Yanıt to “Şemmamme-video izle”

  1. kadir enci said

    bıremın ez de hız dıkım şewa bi neğaşş sizin başarılarınızın dewamını diliyorum we kürtçe söyleyen tüm halkımızı tebrik ediyorum…her zaman birbirinize destek çıkıp bu ülkeye destek we sahip çıkın ben sizin kürtçe şarkılarınızı çok sewiyorum…türkçe wersiyonkarınıda wee söylemek istediğim bir şey war kız arkadaşımdan ayrıyım benim için dua edin ben onsuz kalamıyorum dayanamıyorum ben sewfiğimi çoook sewiyorumm onu kimseyle paylaşamam….wee tekrarden başarılarınızın dewamını diliyorum sizi sewiyorumm..allaha emenet olun…

  2. merve said

    merhaba ben siirtli merve şemmammeyi çok seviyorum ama henüz tam bilmiyorum tüm arkadaşlarıma gösterdim hepsi beyendi ama biri beyenmedi şemmame güzel ama pek sevilmiyor bay………..

  3. merve said

    şemmamme bence çok saçma bir şarkı

Bir Cevap Yazın

 
