KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Beyonce – Sweet Dreams

Posted by Montana Aralık 4, 2009


Beyonce – Sweet Dreams;

Beyonce – Sweet Dreams şarkı sözleri türkçe;

Dönüş ışıkları
Ben yatağa acele Her gece
Umut belki bir şans görmek alırsınız grubu
Ne zaman kafamı dışarı gidiyorum Close My Eyes
Bir masal içinde, benim ellerini tutun ve benim rehber kaybettiniz?
Bulutları yıldız gökyüzü kapağı dolu
Ve ben yağmurlar, sen mükemmel bir ninni hope you’re
Ne tür rüya bu?
Sen tatlı bir rüya veya güzel bir kabus olabilir
Ben uyanmak için sizden istemiyorum Her iki şekilde
Tatlı rüya veya güzel bir kabus
Biri bana çimdik your love, çok doğru olmak güzel
Ben ki benim namazı size söz
Ben bütün düşünceleri yaklaşık size şal
Boy benim geçici high
O zaman senin wake up orada dilek
Için Your Arms Around Me sarmak için gerçek
Ve yanında kalacağım tell me
Bulutları yıldız gökyüzü kapağı dolu
Ve ben yağmurlar, sen mükemmel bir ninni hope you’re
Ne tür rüya bu?
Tatlı rüya veya güzel bir kabus
Biri bana çimdik your love, çok doğru olmak güzel
Sen tatlı bir rüya veya güzel bir kabus olabilir
Ben uyanmak için sizden istemiyorum Her iki şekilde
Dövme adınız kalbim genelinde bu yüzden kalacak
Bile ölüm bizi parçası yapabilirsiniz
Rüya Ne tür bu?
Sen tatlı bir rüya veya güzel bir kabus olabilir
Ben uyanmak için sizden istemiyorum Her iki şekilde
Tatlı rüya veya güzel bir kabus
Biri bana çimdik your love, çok doğru olmak güzel
My guilty pleasure, ben hiçbir yere gitmiyor
Baby sürece burada olduğunu ben havada yüzen olacak
Cause you’re my
Sen tatlı bir rüya veya güzel bir kabus olabilir
Ben uyanmak için sizden istemiyorum Her iki şekilde…

Bir Cevap Yazın

 
