KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Burak Kut – Ben Yokum şarkısı klip izle ve şarkı sözleri

Posted by Montana Aralık 21, 2009


Burak Kut – Ben Yokum şarkısı klip izle;



Burak Kut – Ben Yokum şarkısı sözleri;
Basıp gitmEk istiyorDum buralardan kendimi doldurup
TrenlEre bir daha hİç basmadan frenlEre gÖrdüğüm

BütÜn duraklArda inmEk ağrıYı diNmek tarifSiz tanımsIz
Adsız fİl giBi ölMeye yaTmak aĞır bAşlı sonra çıRılçıplak

Uyanmak tekrar tekrar hatırlaMak kundAklanmamış o ilk
Anı bEn yokum kAbuklarımı kırarAk kimbilİr kaç yıl oLdu

Kendimi diNlemEyeli bir yol ağzıNda bulsuNlar hiçliĞimi
UmruMda bile deĞil söKsünler rütbelErimi bEn yokUm

klip izlemek

KabuKlarıMı kırArak kimbiLir kAç yIl oldu kEndimi diNlemeYeli
Bir yol ağzıNda bulsunlAr hiçliĞimi oMrumda biLe değil söKsünler rüTbeleRimi.

Bir Yanıt to “Burak Kut – Ben Yokum şarkısı klip izle ve şarkı sözleri”

  1. esi akrep said

    iyi bir sana bana gore ama devamı yok iyi abim allah kurtensın seni ben biraz diyom ama bana gore iyi anlıyom seni ama bennde aynı şey şarkın iiiiiiiiiiiiii………

Bir Cevap Yazın

 
