KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Murat Boz -Gümbür Gümbür dinle

Posted by Montana Aralık 31, 2009


Murat Boz -Gümbür Gümbür dinle ;

Murat Boz -Gümbür Gümbür şarkı sözleri;

GeceLere sor beni bak sana neLer anLatacak
Yürü hadi yavrum yürü boyuna posuna kim bakacak
MecaLim hiç yok benim sensizLiği kavrayacak
Zamanıda yok hiç bu gönüL sana ağıtLar mı yakacak
E hadi git ona buna sor beni sana sayfa sayfa yazdıracak
AğLadım ama anLadım artık bu iş oLmayacak
Yaşadığım tüm şeyLeri herkes sana sızdıracak
Çatır çatır çatLayacaksın ahın vaLLahi tutacak
YarınLara bakıp ağLayacak değiLim
Tarzım değiL biLiyorum
Oturupta sızLanacak değiLim
DeLi gibi severim gitmeyide biLirim
Dün dündü bugün bugündür
DoLu doLu yaşadım gümbür gümbür
Sana geri mi dönerim sandın
GeLde yar beni güLdü…

2 Yanıt to “Murat Boz -Gümbür Gümbür dinle”

  1. özlem said

    nie yorm yapmıonuz lannnn
    bence çok gzl br şarkı ama siz şarkıdan ne anlarsınız şahsen ben anlıyorum da o yüzden yorm yapym sz analmadınız için yorm yapmıonuz… hiç bu klibi dinleyen olmuomu..eğer bn de şarkıdan anlarım diosanız yorm yapın inanayım ………….. beaaaaa
    yorum istiyorum..
    ::::::::))))))))):::::::::((((((((
    gerçi sz bu işaretten de analamamışnızdı sülemeyeyim çnkü bnm özel işaretim eğer bu işaretten 1 kişi yapacak olursa/görürsem çk kötü olur eziqlerrrr tmmı????????????sze diom it olu itler mal herfler bna lf skmaya klkmayın sizi öldrrüm analştk mı???laffff skmayın lannnnnnnn

  2. KÜBRA said

    çoook güzel bayıldııım hepinize tavsiye ederim hah hah hayyy

Bir Yanıt Bırakın

 
