KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Gökhan tepe-çok özlüyorum seni dinle

Posted by Montana Ocak 2, 2010


Gökhan tepe  çok özlüyorum seni şarkı dinle ;

Gökhan tepe çok özlüyorum seni şarkı sözleri ;

Sevgilim bizi böyle ayrı koyan
Kadere boyun eğdik bile bile yenildik
Kırıcıydık üstelik sevgimize alışkanlık diye diye
Arıyorum geçip giden zamanda

Kayboluverdin bir anda
Şimdi ne olduk seninle biz
Biliyorum döneceksin bir anda
Dün gece gördüm rüyamda çok özlüyorum seni

Ben zaten senden gelen her kederi her çileyi
Kabullendim sen gittiğin günden beri
Bazen duyarsan sitemli sözlerimi bağışla
Çünkü çok özlüyorum seni

Sevgilim bizi böyle ayrı koyan
Kadere boyun eğdik bile bile yenildik
Kırıcıydık üstelik sevgimize alışkanlık diye diye
Arıyorum geçip giden zamanda

Kayboluverdin bir anda
Şimdi ne olduk seninle biz
Biliyorum döneceksin bir anda
Dün gece gördüm rüyamda çok özlüyorum seni

Ben zaten senden gelen her kederi her çileyi
Kabullendim sen gittiğin günden beri
Bazen duyarsan sitemli sözlerimi bağışla
Çünkü çok özlüyorum seni

Gökhan Tepe ‘nin tüm şarkılarını dinlemek için aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız:

Gökhan Tepe Şarkı Dinle

23 Yanıt to “Gökhan tepe-çok özlüyorum seni dinle”

  1. mariyam said

    :))

  2. derin said

    yaaa bayılıyorumm bu adamaa benn harikaa soylüyorr çok içteen cok samımii umarım yolu hep açık olurr

  3. nagihan said

    seni çok sewiyorum gökan şarkıar zaten süper HARİKASIN!!!

  4. fazilet said

    ççççççççççççççççççççççççççççççoooooooooooooookkkk güzel olmuş!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):)

  5. çamy said

    gökhan tepenın bu şarkısını dınledıgımde tam benı askımı ıfade ettıgını anladım bukadar mukemmel bır parca yaptıgı ıcın onu kutlarım ayrıca kendısınede hayran oldugumu belırtmeden gecmek mumukun deıl

  6. gamze said

    çoqqq güsell herkezin dinlemesini öneriorummmmmm
    lütfen dinleyinn manyaqqq bi şarkııııııııııı

  7. slin said

    super

  8. tuğba said

    tek kelimeyle HARİKA bir şarkı olmuşşş

  9. tuğba said

    tek kelımeyle HARİKA bır sarkı oluşşşşş

  10. […] – Seni Aldattım dinleYudum – Anam Olsaydı şarkı dinle *klip izleHeme Heci – Kürtçe KarışıkGökhan tepe-çok özlüyorum seni dinlePin Up – Üretim Hatası şarkısını […]

  11. ayşe said

    seni çok seviyoru cep numaraı ver

  12. öcüüüüüü said

    süper bi şarkı bana Buket hocamı hatırlatıyo

  13. Sukran dural said

    Ben bu sarkiya bayildim. Aynen devam …

  14. metin2 multihack said

    sana bayılıyuorum

  15. volkan said

    bencede harika bu sarkı sayesınde eskı askıma gerı dondum eskılerımı hatırlaattım boyle sarkılara hasret kaldıkk.

  16. akın said

    balıkesirden selamlar koçumm süpersin

  17. eray said

    süpersin biraderr sen yakında adam olursunn

  18. özlem balcılar said

    seni seviyorum

  19. melis said

    sana bayılıyorum

  20. karamanlı said

    sarkı alıp gidiyor beni ayaz ankara gecelerinden

  21. karamanlı said

    abi ne güzel sarkı yapıyorsun böyle güzel sarkılarını bekliyor gözlerinden öperim

  22. acelya said

    super bı sarkı olmus… harıka

  23. uzun zamandır bukadar guzel sozlerı olan bır sarkı duyamıyodum yada duyamıyoduk mukemmel olmus bu sarkıyla yatıp bu sarkıyla kalkıyorum devamını dılıyorum tebrıkler

Bir Cevap Yazın

 
