KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Özcan Deniz – Sevdazede dinle

Posted by Montana Ocak 2, 2010


Özcan Deniz – Sevdazede dinle;

Özcan Deniz – Sevdazede şarkı sözleri;

Ağlayan kimse yok bu halime
Gözlerimden kalbimden gayrı
Öyle sevdazedeyim ki ben
Çekilmez hallere düştüm gayrı
Buzdan döşeklerde yatıyorum
Böyle haller aşkın hamurundanmış
Sevdazede kalbim paramparça
Aşk bütün kötülüklerin anasıymış
Ne atılır ne satılır bir duygudur bu çekilir
Ne o anlar ne bu anlar ne anlatılır bir derttir
Ah be anam sarıl kokla bıraktığın yerden bana
Anlatamam dertlerimi senden başka bir kadına
Buzdan döşeklerde yatıyorum
Böyle haller aşkın hamurundanmış
Sevdazede kalbim paramparça
Aşk bütün kötülüklerin anasıymış
Ne atılır ne satılır bir duygudur bu çekilir
Ne o anlar ne bu anlar ne anlatılır bir derttir
Ah be anam sarıl kokla bıraktığın yerden bana
Anlatamam dertlerimi senden başka bir kadına…

Bir Cevap Yazın

 
