KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Azer Bülbül – Başaramadım şarkısı dinle

Posted by Montana Ocak 8, 2010


Azer Bülbül – Başaramadım dinle;

Azer Bülbül – Başaramadım şarkı sözleri;

Amansiz bir günde ayrildim senden
Ne günden memnunum nede bu günden
Kalbim sikayetci oluyor benden
Sensiz yasamayi basaramadim

Ilk firsatta sana gelmek istedim
Gelip kollarinda ölmek istedim
Özledim birtanem sani özledim
Sensiz yasamayi basaramadim
Basaramadim eyyy basaramadim
Sensiz yasamayi basaramadim

Gözümde büyüdeü sayili günler
Icimi karartti sensiz geceler
Benimle agladi seveb gönüller
Sensiz yasamayi basaramadim
Basaramadim eyyy basaramadim
Sensiz yasamayi basaramadim…

7 Yanıt to “Azer Bülbül – Başaramadım şarkısı dinle”

  1. demhat said

    helal olsun beaa sewim seni azer baba yakısır

  2. yiğido 58 said

    harikasın seni sevmeyen olmasın

  3. esen said

    çok anlam yüklü bir parça yüreğinize sağlık başarılarınızın devamını diliyorum

  4. cuno said

    bn azer hastasıyım ama bu şarkıyıda extra hastayım cok anlamlı sözleri war tabi anlayana .

  5. DEVRAN said

    seni çok sevıyom azer abeeeeeeeeeeeeee

  6. adana kozandan japon onur said

    helal olsun be abı cok ısten solıyon bu sarkılar butun azer bulbul hayranlarına gelsın ozellıkle de askım merale gelsın

  7. halil ibrahim said

    abi çççççççooooooookk ama çok güzel seni seviyorum abi bütün azer bülbülü dinleyenlere adıyaman kahtadan selam iletiyorum k.b.

Bir Yanıt Bırakın

 
