KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Ebru Polat-İnanamıyorum dinle

Posted by Montana Ocak 8, 2010


Ebru Polat-İnanamıyorum dinle;

Ebru Polat-İnanamıyorum şarkı sözleri;

Ruhum kalbimde aynı
Korkmakla eğleniyor
Geçmiş bütün aşklarım
Kaçmakla eğleniyor
Sayende günden güne
Düştüm yürek derdine
Vuslat geçse kalbime
Vurmakla eğleniyor

Arıyorum beni yaşatacak sesi
Kovuyorum peşime düşen herkesi
Beni bugün ya da acının ertesi
Yaşatacak gücü arıyorum

Yanına gelemiyor
Adını soramıyor
Sana dokunamıyorum
Seni unutamıyor
Çabuk ısınamıyor
Buna inanamıyorum…

Bir Cevap Yazın

 
