KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Endipol-Unutma dinle

Posted by Montana Ocak 8, 2010


Endipol-Unutma dinle;

Endipol-Unutma şarkı sözleri;

Bu kadarmı zor unutmak seni
Aradım yollarda beyaz gölgeni
Yollar hep kısa dönülmez başa
Bilsen gerçeği nasıl silerim herşeyi
Beni unutma ben unutamam
Güzel yüzünü ışık saçan gülüşünü
Beni unutma ben unutamam
Sümbül kokan tenini sıcak ellerini
Sensiz hayatı neyleyim
Ne sen sor ne ben söyleyim
Kalbimizdir bir atan içim ağlar
Sensiz hayatı neyleyim
Ne sen sor ne ben söyleyim
Kalbimizdir bir atan içim ağlar
Beni unutma ben unutamam
Sensiz hayatı neyleyim
Ne sen sor ne ben söyleyim
Kalbimizdir bir atan içim ağlar
Sensiz hayatı neyleyim
Ne sen sor ne ben söyleyim
Kalbimizdir bir atan içim ağlar
Beni unutma ben unutamam…

Bir Yanıt to “Endipol-Unutma dinle”

  1. sera said

    süpeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr çok güzel

Bir Cevap Yazın

 
