KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Kenan Doğulu-Aşkkolik dinle

Posted by Montana Ocak 8, 2010


Kenan Doğulu-Aşkkolik dinle;

Kenan Doğulu-Aşkkolik şarkı sözleri;

Aşkkolik oldum senin yüzünden
Şikayetim beni az görüşünden
Sen ne biçim bir şeysin böyle
Uzaydan mı geldin doğru söyle
Ben ne biçim vuruldum böyle
Senkolik oldum ilk görüşte
Hikayenin sonu mutlu bende
Sen ne biçim bir şeysin böyle
Masaldan mı geldin doğru söyle
Ben ne güzel vuruldum böyle

Sen bir başkasın bazı şeylerin cevabısın
Yazılmamış duyulmamış şarkılarımsın
Sen bir başkasın bazı şeylerin anahtarısın
İç dünyamın başkenti son durağımsın
Dertkolik oldum senin yüzünden
Şikayetim seni az görüşümden
Gelmeliyim her çağırdığında
Susmalıyım haklı olsam da
Peki ben neden böyle oldum

Sen bir başkasın bazı şeylerin cevabısın
Yazılmamış duyulmamış şarkılarımsın
Sen bir başkasın bazı şeylerin anahtarısın
İç Dünyamın başkenti son durağımsın
Sen bir başkasın bazı şeylerin cevabısın
Çalınmamış kırılmamış umutlarımsın
Aşkkolik oldum senin yüzünden…

4 Yanıt to “Kenan Doğulu-Aşkkolik dinle”

  1. gözde said

    süper yaaaaa

  2. ela said

    benim aklıma biricik sevgilim sergen geliyor cnm bnm

  3. […] klipix.wordpress.com/2010/01/08/kenan-dogulu-askkolik-dinle […]

  4. ezgi said

    emre aşık hayranıyım bu şarkıyı dinlerken emre aşık geliyor aklıma

Bir Yanıt Bırakın

 
