KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Tuğba Özerk-Gidesim Geldi dinle

Posted by Montana Ocak 8, 2010


Tuğba Özerk-Gidesim Geldi dinle;

Tuğba Özerk-Gidesim Geldi şarkı sözleri;

Bir acı var kördüğüm boğazımda
Tadım yok biraz bu aralarda
Dağıttım birazda son zamanlarda
Yüreğim artık beni yormasana

Gönül gözüm kapandı sesim çıkmaz
Artık bu odalarda
Heves ederdimya eskiden artık gücüm yok bu hayata
Çekip gidesim var artık yalan dünyadan

Önüme çıkıp duran sahte yüzlerden
Hiç bir söz bir nefes kesmiyor beni
Nedense bikaç gündür gidesim geldi
Çekip gidesim var artık yalan dünyadan

Önüme çıkıp duran sahte yüzlerden
Hiç bir söz bir nefes kesmiyor beni
Nedense bikaç gündür gidesim geldi…

33 Yanıt to “Tuğba Özerk-Gidesim Geldi dinle”

  1. tuğba said

    bence harika bir şarkı evde dinlediğim zaman deliriyorum

  2. mmmmmmmmmmmmmiiiiiiiiikkkkkkkkkkkeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeellllll hhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaa

  3. kevser said

    şarkı mükemmel ama klibi berbat nedense kusasım geldi
    şarkı=yes,
    klip =berbat,iğrenç

  4. Gamze said

    SüpeR bi paRça Dewamı bekLeriz tuğba Hanm…<a href=

  5. GAMZE said

    çok süper bi klip tuba hanım başarılar

  6. ahmet said

    sesizine ve yuregınıze saglık ruhumu dınlendırdıgım tek sarkı tesekkurler

  7. berfin said

    bence mütiş

  8. rifat b ulut said

    ğelecek vaad eden bir sanatcısın yolun açık olsun başarılar?

  9. samet said

    beğenilir ve dinlenecek tek parça
    puan :10

  10. Beren said

    İntihar etmeyi düşünüyorum bu şarkı tam bana göre … 😦

  11. aleyna said

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrr

  12. aleyna said

    süper siniz tuba hanım

  13. melis said

    çookk harika bi şarkı tuba abla tebrik ederim

  14. dila said

    bence cok güzel cök beyeniyorum byenmeyen yoktur heralde

  15. şakir said

    galiba intahar ederken bu şarkıyı dinleyecem

  16. AYAZ said

    tek kelimeyle harika bi şarkı yorumunu da tuba hanım gibi güçlü bi ses yapınca üst üste kaçıncı defa dinlediğimi unuttum. teşekkürler.

  17. mehmet said

    ağzınıza sağlık tuğba hanım şarkıdada belirtmiş olduğunuz gibi benimde çekip gidesim var bu hayattan

    • mehmet said

      çünkü bu hayatta çok iki yüzlü insanlar var.seversin değerini bilmezler artık hiç bir bayana güvenmiyorm.

  18. ecemnur said

    çokk ama çok güzel bir şarkı dinle dinle yetmez bir yorum yazmamız yetmez bence bu şarkı için dört beş tane anca yeter bayılıyorum ya bu şarkıya ilk dinlediğimde hayranı oldum

  19. simge said

    çok güsel bitiiyorum ya harika dimi

  20. alara said

    çoook sewdim bu şarkıyı süperr olmuş bşarıların devamını dilerim..

  21. çok güzel bi beste olmuş başka müzikleri dinlemez oldum başarılarının devamını dileri:):)

  22. zuhal said

    bence çok güzel bir parça seni kutluyorum tuğbacım başarılarını devamını dilerim öptüm byyyy.

  23. derin said

    süper bu sarkı cıktı cıkalı başka şakılara bakmaz oldum

  24. gamze said

    bence çok güzel olmuş tam bana göre

  25. serkan said

    senin için:)

  26. gökçen said

    bence güzel olmuş:)

  27. teslime said

    insanını derinden taaaaaa derinden etkiliyor bu parçayı serbest bir yerde avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum

  28. evin said

    bence slow parcaları daha güzel sölüyon öle yapmaya devam et senide cog seviyorummmmmm

  29. […] klipix.wordpress.com/2010/01/08/tugba-ozerk-gidesim-geldi-dinle […]

Bir Cevap Yazın

 
