KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Burak Sarıkahya Tango dinle

Posted by Montana Ocak 12, 2010


Burak Sarıkahya Tango dinle;

Burak Sarıkahya Tango şarkı sözleri;

Düzeltme  için H1N1‘e teşekkürler;

Sen istesen de sevemezsin asla ömründe
Sen sanırsın ki yerin var herkesin gönlünde
Düşünme artık değerin kalmadı gözümde
Çünkü sende durmadın kendi sözünde

Senin beni sevmediğin gibi
Bende senden başkasını sevemedim
Koymadım bir başkasını bu kalbe
Seni unutup buralardan gidemedim

Beni seviyordun şimdi kimler var ki gönlünde
Bir düşünceydi aklımın bin bir köşesinde
Sen yalancıydın beni sevdiğini söylüyordun
Ama yine de terk edip beni gidiyordun

Senin beni sevmediğin gibi
Bende senden başkasını sevemedim
Koymadım bir başkasını bu kalbe
Seni unutup buralardan gidemedim

2 Yanıt to “Burak Sarıkahya Tango dinle”

  1. 3d oyunlar said

    dehşet bi söz arkadaşlar hakkaten ya

  2. H1N1 said

    Sen istesen de sevemezsin asla ömründe
    Sen sanırsın ki yerin var herkesin gönlünde
    Düşünme artık değerin kalmadı gözümde
    Çünkü sende durmadın kendi sözünde

    Senin beni sevmediğin gibi
    Bende senden başkasını sevemedim
    Koymadım bir başkasını bu kalbe
    Seni unutup buralardan gidemedim

    Beni seviyordun şimdi kimler var ki gönlünde
    Bir düşünceydi aklımın bin bir köşesinde
    Sen yalancıydın beni sevdiğini söylüyordun
    Ama yine de terk edip beni gidiyordun

    Senin beni sevmediğin gibi
    Bende senden başkasını sevemedim
    Koymadım bir başkasını bu kalbe
    Seni unutup buralardan gidemedim

Bir Yanıt Bırakın

 
