KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Gülben Ergen -Çilekli şarkısını dinle

Posted by Montana Ocak 12, 2010


Gülben Ergen -Çilekli şarkısını dinle;

Gülben Ergen -Çilekli şarkı sözleri;

Aşkın bir tarifi olmasa seni nasıl anlatırdım
Mütemadiyen anarmıydım adını
Bilirsin hassasımdır konu sen olunca

Gözlerindeki bereketli toprakta açmak gibisi varmı
Sen hayatımdasın ya bundan böyle benim içim acı tutarmı

Varlığın öle bi sevinçki burnumda çilekli sakızımın kokusu
Dertlerimi sayfa sayfa savurdum mümkünse gelmesin yenisi
Zaman ne demek adını sende unuttum biliyorsa sölesin birisi
Gel saklanalım hiç bi ayrılık bulmasın bizi…

3 Yanıt to “Gülben Ergen -Çilekli şarkısını dinle”

  1. emine said

    cok beğendimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  2. sultan said

    bu şarkı çok güzel bu şarkı sizlere güzel bir yorum yolıyacaktır canıkoşlar

  3. sultan said

    çokk güzel bir şarkı ben beğendim sizin de dilerseniz çok beğenirsiniiz hanımlar ve beyler bu şarkı çok güze sizden yorum bekliyoruz beyler ve bayanlar göndermeseniz manyaksınız tamamı papağanlar

Bir Cevap Yazın

 
