KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

İsmail YK – Sanma Sana Dönerim şarkısı dinle [*klipsiz]

Posted by Montana Ocak 12, 2010


İsmail YK – Sanma Sana Dönerim şarkısı dinle [*klipsiz];

İsmail YK – Sanma Sana Dönerim şarkı sözleri:

Düştüm yine çaresiz yalnızlığın yollarına
Ne o resmini isterim ne selam gönder bana

Alıştım yokluğuna hasret nedir bilirim
Eğer yolum düşerse sanma sana gelirim

Geçti artık sevgilim bir daha dönmem geri
Güldürmedin gözlerimi sevdiğim günden beri

Alıştım yokluğuna hasret nedir bilirim
Eğer yolum düşerse sanma sana gelirim …

10 Yanıt to “İsmail YK – Sanma Sana Dönerim şarkısı dinle [*klipsiz]”

  1. şeyma said

    bayılıyorum şarkılarına yha süper bi şarkı

  2. hodri__meydanatalya o bacın sikelim 07 genclik hodri meydan türbin gencligyiz seni yaklarsak sikcegiz senii o göt oglanın kocaelide sana saldrık polisler engeldii yoksa seni sikcekti bide cıkmış haberler kendin bilmezler bana saldırdı bu saldırn dvem gelciek

  3. ahmet said

    bu şarkıcıyı ben faceme yukledim
    i

  4. yasmin said

    bu adamın hastasıyım

  5. yasmin said

    çok güzel yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  6. nuh yılmaz said

    ismil yknın şarkılarını kensisinden çok seviyorum sesi gerçekten güzel sanat hayatında emeklerinin karşılığını inşallah görür başarılar

  7. fatma said

    şarkıyı çok begendim ismail yk çoooooooook seviyorummmmmmmmmmmm

  8. fatoş said

    çok güzelllllll ya

  9. metin2 multihack said

    facebook grubunuza katıldım süper gidiyor herşey kolay gelsin..

  10. fatma said

    çok beğendim şarkısını

Bir Cevap Yazın

 
