KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

İlkay Akkaya – Ah Sensiz şarkısını dinle

Posted by Montana Ocak 16, 2010


İlkay Akkaya – Ah Sensiz şarkısını dinle;

İlkay Akkaya – Ah Sensiz şarkı sözleri;

Güneş küsmüş şalkımıyor ah sensiz
Zerdali güzeli gözlerinle bak bana
Kedereş oldum yenemiyorum ah sensiz
Baldan tatlı sözlerinle gül bana

Diken sarmış güllerimi deremiyorum
Gülden nazik ellerini uzat bana
Hasret yanar gecelerim ah sensiz
Davran gülüm esen yel ol gel bana…:)

Bir Yanıt Bırakın

 
