KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Tarkan- İnci Tanem dinle

Posted by Montana Ocak 17, 2010


Tarkan– İnci Tanem dinle;

Tarkan- İnci Tanem şarkı sözleri;

Çaresizim mecbur bu veda
Kokun üzerimde gidiyorum uzaklara
Sığınıp anılara bu hasrete dayanırız elbet
Ümidimiz muradına erecek sabret

Sabret inci tanem bekle beni
Döneceğim mutlaka sabret
Ağlama ne olur vazgeçme bekle beni
Döneceğim mutlaka sabret

Vız gelir dağlar denizler yaban eller
Sevmeye engel değil mesafeler

Geçici bu ayrılık bir rüya farzet
Sonunda zafer bizim olacak sabret
Sabret inci tanem bekle beni
Döneceğim mutlaka sabret

Ağlama ne olur vazgeçme bekle beni
Döneceğim mutlaka sabret…

2 Yanıt to “Tarkan- İnci Tanem dinle”

  1. tarkan said

    Merhaba sevgili inci ben tarkan, sana bu forumdan ulaşıyorum bana msj atmışsın bende geldim. isminin inci olması gerçekten çok nadir bir rastlantı hay allah. başka bir isteğin yoksa ben simdi tuvalete sıçmaya gidiyorum hoşcakal.

  2. inci said

    tarkan abi benim adım inci babam annneme nişanlıyken inci tanem diyodu ben doğdum annemle babam düşündüler bulamadılar sonra babam inci dedi ondan sonra inci kaldı

Bir Cevap Yazın

 
