KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Fatih Erkoç – Seher Yeli şarkısını dinle

Posted by Montana Ocak 18, 2010


Fatih Erkoç – Seher Yeli şarkısını dinle;

Fatih Erkoç – Seher Yeli şarkı sözleri;

Seher yeli nazlı yare
Bildir beni bildir beni
Düşmüşüm elden ayaktan
Kaldır beni kaldır beni

Söyle güzeller şahına
Yüz süreydim dergahına
Zehir olan kadehine
Doldur beni doldur beni

Kul ahmed’im gönül versem
Bağrında gülünü dersem
Senden gayrı yar seversem…

Bir Yanıt Bırakın

 
