KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Gülşen Aybaba – Gidebilirsen Git Durma şarkısı klip izle + şarkı sözleri

Posted by Montana Ocak 23, 2010


Gülşen Aybaba – Gidebilirsen Git Durma şarkısı klip izle ;

Gülşen Aybaba – Gidebilirsen Git Durma  şarkı sözleri;

Sevmiştim seni
Değerimi bilemedin
anlamıştım önceden
böyle gideceğini
aşklarına sakla
o açamadığın sandığa sakın çıkma
biri daha
başkasıyla
karşımaaaa…..

11 Yanıt to “Gülşen Aybaba – Gidebilirsen Git Durma şarkısı klip izle + şarkı sözleri”

  1. esin said

    harika şarkı herşeyiyle çok güzel

  2. nurevşan said

    YA GÜLŞEN ABLA ÇOK GÜZEL SÖYLÜYORSUN SANA ***
    BRAVA*** DİYORUM BAŞKA BİŞE DEMİYORUM

  3. nurevşan said

    çok güzeldi hayran kaldım bikere sizin kötü dediğiniz gibi değil

    HHHHHHIIIIHHHHH

  4. sude said

    hiçte güzel deil sesini begendim ama sarkıyı hic sevmedim

  5. mihriban said

    hic güzel degil seside kötü

  6. esra said

    süperrrrrrr seni seviyorum

  7. sevda said

    gülşen abla seni kutluyoruz

  8. emoş said

    süper

  9. emoş said

    süperrrrrrrrrrr şarkı bravo

  10. sanalika said

    saol bilgiler için teşekkürler

Bir Cevap Yazın

 
