KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Burcu Güneş-Uzağına Düştüm şarkısını dinle

Posted by Montana Ocak 24, 2010


Burcu Güneş-Uzağına Düştüm şarkısını dinle;

Burcu Güneş-Uzağına Düştüm şarkı sözleri;

Bu son çağrım, duyacağın en son ses
Benden sana son ışık, parçalanmadan gel
Günah bende, nasıl sevdim seni böyle
Anlamak mümkün değil, yok oldun şaka gibi

Kaçsanda ben burdayım, başım dik ayaktayım
Bu sonu sen hazırladın
Gözüm arkada kalmadı, hiç bu defa

Uzağına düştüm, ben sana küstüm
Gidiyorum gözünaydın
İçime ata ata nasıl üzgün…

Bir Cevap Yazın

 
