KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Funda Arar – Benim için üzülme şarkısını dinle

Posted by Montana Ocak 24, 2010


Funda Arar – Benim için üzülme şarkısını dinle;

Funda Arar – Benim için üzülme şarkı sözleri;

Gözlerin nemli nemli
Başını hiç öne eğme
Ayrılık onur değil ki ah,
Benim için üzülme

Bundan sonra adını
Kırk yılda bir anarım
Sende kaybettiğimi
Başkasında ararım.

Benim için üzülme
Benim için üzülme

Sevgim yaşamaz hiç,
Ağlamak bana düşer
bir ömür harap oldu ah
Ağlamak bana düşer…

No Responses Yet to “Funda Arar – Benim için üzülme şarkısını dinle”

  1. satılmış said

    MUHTEŞEM BİR SES HARİKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Bir Yanıt Bırakın

 
