KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Funda Arar-Haberin Varmı şarkısını dinle

Posted by Montana Ocak 24, 2010


Funda Arar-Haberin Varmı şarkısını dinle;

Funda Arar-Haberin Varmı şarkı sözleri;

Haberin var mı
Terketmedi sevdan beni
Aç kaldım, susuz kaldım
Geceler, gecelerce

Geceler, geceler

Yastığımda düşümde içimdesin
Bir hain bıçak gibi kalbimdesin
Dermanı yoktur bilirim

Tütünsüz, uykusuz kaldım
Terketmedi sevdan beni
Aç kaldım, susuz kaldım
Geceler, gecelerce
Haberin Var Mı Söz

Seslendiren: Funda Arar

Haberin var mı
Terketmedi sevdan beni
Aç kaldım, susuz kaldım
Geceler, gecelerce

Geceler, geceler

Yastığımda düşümde içimdesin
Bir hain bıçak gibi kalbimdesin
Dermanı yoktur bilirim

Tütünsüz, uykusuz kaldım
Terketmedi sevdan beni
Aç kaldım, susuz kaldım
Geceler, gecelerce

Geceler, geceler

Yastığımda düşümde içimdesin
Bir hain bıçak gibi kalbimdesin
Dermanı yoktur bilirim…

Bir Yanıt Bırakın

 
