KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Barış Akarsu – Islak Islak şarkısını dinle

Posted by Montana Ocak 26, 2010


Barış Akarsu – Islak Islak şarkısını dinle;

Barış Akarsu – Islak Islak şarkı sözleri;

Gecenin nemi mi düşmüş gözlerine?
Ne olur ıslak ıslak bakma öyle
Saçını dök sineme derdini söyle
Yeter ki ıslak ıslak bakma öyle
Sürerim buluttan tarlaları
Yağmurlar ekerim göğün göğsüne
Güneşte demlerim senin çayını
Yüreğimden süzer öyle veririm
Ben feleğin şu çarkına çomak sokarım
Ben feleğin tekerine çomak sokarım
Yeter ki ıslak ıslak bakma öyle…

2 Yanıt to “Barış Akarsu – Islak Islak şarkısını dinle”

  1. zehra said

    seni çok seviyorum ve o içimizde yaşıyor aynı Attatürk gibi ve ben barış akarsuyu seviyorum

  2. murat said

    barış akarsu yu cokseviyorum o ölmedi icimizde orda biyerde yaşıyo ve gülümsüyo :=)

Bir Cevap Yazın

 
