KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Gülben Ergen – Yalnızlık şarkısını dinle

Posted by Montana Ocak 27, 2010


Gülben Ergen – Yalnızlık şarkısını dinle;

Gülben Ergen – Yalnızlık şarkı sözleri;

Cok kırgınım bütün Dostlarıma,
Sevgilim seni Düsman ettiler bana…

Bir Hata’ydi, beni secmedin,
Inandın onlara.
Sihirli Sözlere aldandın,
Büyü yaptılar sana…

Yalnızlık alır götürür,
vay beni, yazık bana.
Eller böyledir, hep ayırır, karısıp Sevdalara…
Eller böyledir, hep ayırır, karısıp Sevdalara…

Cok kırgınım bütün Dostlarıma,
Sevgilim seni Düsman ettiler bana…

Bir Hata’ydi, beni secmedin,
Inandın onlara.
Sihirli Sözlere aldandın,
Büyü yaptılar sana…

Yalnızlık alır götürür,
vay beni, yazık bana…

Bir Cevap Yazın

 
