KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

İsmail YK – Neden şarkısını dinle

Posted by Montana Şubat 1, 2010


İsmail YK – Neden şarkısını dinle;

İsmail YK – Neden şarkı sözleri;

Aşkım seni seviyorum,
Herşeyini özlüyorm,
Bu sözleri senden duyardım..

Senle mutluyum yarim,
Hiç ayrılmayalım,
Bu sözleri senden duyardım..

Sensiz bu can neye yarar,
Yalanım yok yeminim var,
Bu sözleri senden duyardım..

Sevdiğini söylerdin,
Yeminler ederdin,

Peki o zaman,
Beni neden karanlıkta bıraktın,
Yüreğimi bu canımı acımadan kanattın,
Eğer bir gün geri dönsen sanma ki affederim,
unut beni çünkü benim her günümde ağlattın..

Peki o zaman,
Beni neden karanlıkta bıraktın,
Yüreğimi bu canımı acımadan kanattın,
Eğer bir gün geri dönsen sanma ki affederim,
unut beni çünkü benim her günümde ağlattın…

27 Yanıt to “İsmail YK – Neden şarkısını dinle”

  1. evin said

    ben ismail yk’nın bütün şarkılarını seviyorum.ben ismail yk’nın hayranıyım.onu kimseye yar etmem.seni çok seviyorum aşkımmm.ben ile sen yani evin ile ismail:):)

  2. evin said

    şarkısı çok güzel yaa:)

  3. sait said

    ben ve ablam ismail yk’yı çoooooooook seviyoruz

  4. ahmet said

    mükemmel

  5. damla said

    ismil yk nı şarsı çoooooooook beyeniyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  6. hanife said

    ismail yk yı cooooook sewiorum bütün sarkılarınıda sewerek dinliyorum we ismail yk nın neden sarkısını br zaman lar sewmeyi we sevginin degerini blmeyen kişiye armagan ediyorum her zaman basarılar dilegiyle ismail yk untma her kez tarafından cok sewiliyosun yeni sarkılarını bekliyoruz

  7. funda said

    harika bir şarkııııııııııııııııııııı

  8. memo said

    biracanımı çok sewiyorum şarkı ona gelsin

  9. münevver said

    bu sarkıyı cok seviyorum

  10. ecem kaya said

    ismail yk seni ve tüm şarkılarını seviyorum sesin o kadar güzel ki hayranım.keşke senin yanında olabilseydim.sana hayranım (AŞIĞIM HOŞÇAKAL SEVDİĞİM…..??

  11. muharrem said

    ismail ykyı çok ama çok seviyorum amasyaya geldi bütün şarkıları süperdi

  12. yasin said

    selamualeyykum nasılsın ismail kardeş bende iiyim beni sorma şarkı cokk güzell şarkıyı dinledim bende anlamadım neden seni karanlıkta bıraktı die inşaallah aydınlığa kavuşursun

  13. isa çetin said

    valla ismail abi delikanlı adamsın harbi adamsn abi seni sevioruz sarkıda çok süper olmus abi tam benlik bol bol aglarız artık :))))

  14. eda said

    çok güzeeeeeeeel

  15. tuğba said

    ya bu şarkıya bayılıyorum ama ararken canım çıktı

  16. esra said

    muhteşem bukadar güzelbir şarkı görmedim aşkım emire söyliyim

  17. satıı said

    yaaa off ismail yk senin bütün ama bütün şarkılarını begeniyorum sen nesin çok güzel şarkılaRIN varrrr yaaa hepsinide begeniyorum ben satııı senin hayranıyım yaaa birtanede senin içn canını veda eder arkadaşım seher diyee neseee seni çok seviyoruz ismail ykkkkkkkkkkkkkkkkk byyyyyyyyybbbbbbbbbbbbbbyyyyyyy

  18. ayşe said

    seni çoooookkkkkkkkk seviyorum

  19. hülya said

    şarkıların güzel ama seni hiç sevmiyorummmmmmmm

  20. kader said

    selam ismail tabi abi çünkü ben 13 yaşındayım sen benden büyüksün neyse ben senin msnni istiyorum.lütfeeeeeeeen!!!

    KADER VE İSMAİL YK

  21. tugçe said

    ya süper bi klip tam beni anlatıyo sanki her dinlediğimde aklıma o geliyo

  22. […] klipix.wordpress.com/2010/02/01/ismail-yk-neden-sarkisini-dinle […]

  23. yasemin said

    cok super sarkiiiiiiiiiiii……….

Bir Cevap Yazın

 
