KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Pin Up – Üretim Hatası şarkısını dinle

Posted by Montana Şubat 13, 2010


Pin Up – Üretim Hatası şarkısını dinle;

Pin Up – Üretim Hatası; 🙂 İlk şarkıları olan üretim hatası şarkısını dinleyelim aman çocuklar dinlemesin 😀

Reklamlar

81 Yanıt to “Pin Up – Üretim Hatası şarkısını dinle”

  1. Saane said

    süperrrr

  2. tuğçe said

    MERCAN ÇOK TATLISINNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

  3. zeyno said

    ben bukadar salak bir şarkı dinlemedim …. 🙂
    hıh güzellik böyle bişey hahahahah

  4. inoue-san said

    hem süper sarki hemde dinlerken koptum

  5. X bilinmiyor said

    şarkı süperrr 😀 😀
    harika yha….
    bıkana kadar dinleyeceğim 😀

  6. nana said

    kızlar ve şarkı süper yaklaşık 40 defa dinledim dinlemeyenler salaktırrrrrrr

  7. valla bu şarkı tüzüne sınavlara çalışamıyorum o kadar güzel yani muhteşem tebrikler

  8. aybuke said

    tek kelimeyle harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cok güzelmiş bayıldım

  9. sude said

    ben bu şarkıyı ilk defa burda dinledim ve çok beyendim o kadar beğendim ki 3 kere dinledim daha da dinleye bilirim 🙂

  10. MerYem Nisa said

    ben 15 yasındayım şarkıyı çook beğendm yha ^^^

    Zırr telefon, saat gece yarısı
    Bi insan her gün saçmalar mı ya, bu nasıl başarı
    Babası araba almış buna ha ha, hava atıyor
    İçimi bayıyo Taksim con conu kendini bi halt sanıyor

    Biraz boyansam hoş bi kızmışım
    Sana soran oldu mu fikrini
    Kendisi tam bir ruh hastası
    Bence sen de var bir üretim hatası

    Üretim hatası bu üretim hatası
    Yaranamadım sana söyletiyorsun inadına
    Bin kere dedim, yetmiyor zekası
    Al o fiyakalı arabanı sok bir tarafına

    Ay karar vermiş evlenicekmiş (nee)
    Bir sürprizi varmış bana yüzük almış (diyosun)
    Sabrım kalmadı artık senin iğrenç müzik zevkine
    Sen o yüzüğü al da tak…

    Hıyarın birisi yüzünden
    Harcanıyor 20′li yaşlarım
    Kahrını çeksin başkası
    Önce adam ol sen Allah’ın cezası

    Üretim hatası bu üretim hatası
    Yaranamadım sana söyletiyorsun inadına
    Bin kere dedim, yetmiyo zekası
    Al o fiyakalı arabanı sok, Allah’ın cezası

    Üretim hatası bu üretim hatası
    Yaranamadım sana söyletiyorsun inadına
    Bin kere dedim, yetmiyo zekası
    Al o yüzüğü al tak bir tarafına

    Cins cins davranıyorsun
    Kaç paralıksın, oha oha
    Yaa hoşuna mı gitti
    Daha daha daha

    Cins cins davranıyorsun
    Kaç paralıksın, oha oha
    Yaa hoşuna mı gitti
    Allah’ın cezası

    Üretim hatası bu üretim hatası
    Yaranamadım sana söyletiyorsun inadına
    Bin kere dedim, yetmiyo zekası
    Al o fiyakalı arabanı sok, Allah’ın cezası

    Üretim hatası bu üretim hatası
    Yaranamadım sana söyletiyorsun inadına
    Bin kere dedim, yetmiyo zekası
    Al o yüzüğü al tak bir tarafına

    Al, al, al, al, al
    Sok bir tarafına

  11. HaRiKa BiR şArKı BaYıLdIm

  12. pele said

    çok güzel hayran kaldım müthiş

  13. barış said

    kızlar çirkinde sesler süper

  14. JeLibon x) said

    teq qeLimeyLe süpeR taw bnLiq xD

  15. qüLcin ___ said

    zırr telefon (alo) saat gece yarısı. bi insan her gün saçmalarmı yaa bu nasıl başarı ? babası araba almış buna ha ha hava atıyo. içimi bayıyoo taksim conconu kendini bi halt sanıyo ! brz boyansam hoş bi kızmışım .. sna soran oldumu fikrini? kendisi tam bi ruh hastası .. bence sende war bi üretim hatası !!! üretim hatası bu üretim hatası yaranamadım sana söyletiyosun inadına bin kere dedim yetmiyo zekası al o fiyakalı arabanı *** bi tarafına 😀 ayy karar vermiş evlenicekmiş (nee) bi sürprizi warmış,bana yüzük almış (diyosun) sabrım kalmadı artık senin iğrenç müzik zevkine sen o yüzüğü alda tak (çığlık) 😀 hı*arın birisi yüzünden harcanıyor 20 li yaşlarım. kahrını çeksin başkası önce adam olsan allahın ****** !! 😀 NAKARAT cins cins davranıosun kaç paralıksın O*A O*A yaa hoşunamı gitti daha daha daha x2 allahın ****** NAKARAT wee son 😀 süperr bi şarkı bayıldım

    qüLcin __

  16. hilal said

    ayyy süper bii şarkı ama açılmıo ben defalarca dinledim zaten telefonumdada var harikasın pin up

  17. meleknur said

    süper yha ilk dinlediğimde öok sevdim o gün bu sarkıyı ezberledim.. XD çok süper sarkı gerçekten tebrik ediorm bu grubu

  18. zeynep said

    ben çokkkkk ama çooooooooook beğendim ve daha yeni duyduğum için geç yorumumu yazdım yani bayıldım nedemek ya tek kelimeyle süperrrrrrrrrrrrrr

  19. masal said

    yani bn hayatımda bu kadar gzl bi şarkı dinlemedim

  20. masal said

    rümeysa sen malmısın süper bi şarkısı

  21. masal said

    süper bi şarkı ama biraz terbiyesiz ama çok deyil

  22. l_4ds1z_l said

    walla bu şarkı tam bnlikk bu şarkıyıı malımaa qönderioreeee ..! xD

  23. rümeysa said

    bnce çok iğrenç terbiyesiz kaldırılmalı yaniiiii.!!!!!!!

  24. betüşşş said

    ya manyaq bişi …. 2 dinleyste ezberldm…. biraz argo sözcük watr ama buna raman süperrr

    BAYILDIMMMMMMMMMMMMMMM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  25. ^^Gizem^^ said

    hayır bence yanılıosun rabia küfürsüzz olsa daa gzL olurmuş bnce bölede gzl sen çok bilme çok gzl şarkı ^^êlektrogitarlar^^ fln çoq manyaq siz ne anlarsınız ^^ çoq terbiyeli kızlar^^^qüfürlüyse dinleme bu qdr basit dinliosanda kötü yorum yapmmaa hakkın yoq tmm mı…sende ^^terbieli şarkı dinle ^^sadece rabia deqil tüm kötü yorum yapanlara yani^^ küfürlü dienlere^^^o zmn dinlemein dandiqLer yha ..

  26. didem said

    çok süper vallahi bayıldım :):[

  27. macide said

    çok beğendim

  28. edanur said

    cok ama cok ayıp güzelyani:)))))

  29. yeliz said

    pardon valla kim yapmışsa ellerine salık cok beyendim:))))

  30. yeliz said

    vala kım

  31. edanur said

    cok güzel olmuş

  32. edanur said

    valaha cok güzel olmuş eskiden 13yşında ken sevgilimle öyle konuşuyordum

  33. İremm said

    o kızlarda sna hasta serkan merak etme:D

  34. iremm said

    süpersiniz canım yha hep dnlyom sizi =) erk mlletni çok ii anltmısşnz bu şarkıda 🙂

  35. melis said

    bu arada hastasıyım şarkının ablam,annnam…!MANYAK Bİ ŞEY…!

  36. melis said

    harikasın!…çok güzel şarkı

  37. deniz said

    süper ötesi bayılıyorum bu şarkıya am bazı yerler mayakça ama gine de süper

  38. SeRKann said

    Gerçekten 10 Numara saRkıı Hstaım ordakı kızada x)

  39. SeNa said

    hüpperr olmuş ama indirilmiyooo :((

  40. gül said

    çok güzel manyak bişi hem facebookta yayınlamayı düşünüyorum tabi açınca evlenme yeri çok manyak heeeeeeeeeeeeeee

  41. gazoz said

    süper şarkı bayıldım valla tebrik ederim

  42. By Speciall27(gaziantep) said

    arkiler katılıyorum ben pin-up solisiti coook tatlı şarkına super
    msn nim …………………………………. pin-upun gaziantepte
    konseri olursa msn yazılı mail atın tmm kip
    =))

  43. rabia said

    canım sana hayranım hele o şarkın varya üretim hatası ve sana değil kardeşine şarkına hayranım seni çokama çok severim ama üretim hatası şarkında kötü küfürü söylemeseydin daha çok güzel olurdu

  44. evrim said

    yha supermıs bu sarkı yha bayılıdım buna ben hergun mutlaka dınlıyorum harıka brawooooo

  45. aysenur said

    yha byılıorum amolara cplak kzlar

  46. SeRsErİ said

    çooooooooooooooooooooooooooook güzel tamm benlik şarkı.:d

  47. BuNe böyle yhaa süppher Bi kLiP:D:D

  48. berfin said

    ya süper olmuş tam beni anlatıyo 🙂 benim sevgilimi anlatıyo tam da 🙂

  49. ............ said

    ay süper bi şe ama tabi ….. bi tarafına hariç ama yinede bayılıorum bu arada sarı ve uzun saçıl kıza bayıldım

  50. abcd said

    çok terbiyesizler

  51. fygbfgyuhcıj said

    ay süper ötesi bi şey bu arada o sarı uuzun saçlı kız mükemel tabi ki …… bi tarafına hariç

  52. busraaaaaaaa said

    yaaww biraz terbiyelii olun bu nebiçim bi sarkı bunuu beyenellerindee geleceğinii dusunemiyorum. bu sarkıyaa bayılanlarr demekkii yucee ALLAH ın emirlerineee karsı geliyorlar.

  53. […] Popüler Yazılar Ebru Polat – Seni Aldattım dinleYudum – Anam Olsaydı şarkı dinle *klip izleHeme Heci – Kürtçe KarışıkGökhan tepe-çok özlüyorum seni dinlePin Up – Üretim Hatası şarkısını dinle […]

  54. gözde said

    yaaaa süper sess:)

  55. gözde said

    yaaa bu kızlar süperr 😉 bayılıyorummm

  56. çılgın said

    manyak bi klipmiş bence bu klibi herkes dinlemeli tabiki çocuklar hariç(hıyarın birisi yüzünden harcanıyor 20 li yaşlarım)pin up

  57. çılgın said

    manyak bi klipmiş bence bu klibi herkes dinlemeli tabiki çocuklar hariç(hıyarın birisi yüzünden harcanıyor 0 li yaşlarım)

  58. dj_ali_98 said

    çok spr bi klip yaaaaa bayıldım böle klip dinlenmez mmiii??????????? yyaaaaaa……………… sizce

  59. çılgın said

    hayat senle çok güzel sen su gibi aktıkça hep senille olaçağız hep var sozudek vanın ve kürdistanın en güçlü sesiin

  60. ftygfasde said

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  61. lara said

    evlencekmıssss bi suprısı varmıss bnaaa yuzukk almıssssss

  62. erva said

    ya özellikle sarışın olan çokttlı ztn şrkıya sz grkmiyo tk klmyle mhtşm

  63. astgfhjjjjjjjjkl said

    hahahaha:D:D:D:D:D
    HİHAHİHAHİHAHİHA

  64. astgfhjjjjjjjjkl said

    hahaha:d mnyk bişi bu lan hahaha:d

  65. betül said

    manyak abi bu bayıldım hayatımda böle bir klip görmedim valla şeyma doğru sölüo hava atanlar arabasını flan soksun bitarafına hahaha 😀

  66. ip up sena said

    mükemmel öbürkü hayranlarından bin kat fala seviyom seni işşallah seni görürüm ayy aşkımmmm seni seviommmm işte kızların marifetini görsünlerrr bu yılın en güzel şarkısı

  67. çok güzelsin seni seviom bebem

  68. şeyma said

    allahım mnyk bişey hakikaten hava atanlar arabasını filan soksun bi tarafına

  69. Gözde said

    mnyq gsl olmuş;) sözlride çok doğru ktlıorum.! aslnda hepsnin canı henneme:D (btn erkklern):)

  70. sewal_35 said

    harika yaaaa işte budur yaniii bayıldımmmmmm :):)

  71. ndjsafdsd said

    Bayılıyorum bu müziğe süper ya Kızlar bu iştee.. 😀

  72. alya said

    harika mükemmel ötesi bir şarkı

  73. sena şşiğşiçç said

    süpermiş ya müthiş sabahtan beri dinliyorum harika mükemmelsiniz siz dimi biliyorsunuz bunu neyse ben tekrar söyleyim mükemmelsiniz ayrıca çok güzelsin çok açık sözlü biri olduğun belli

  74. Pin Up _ Hayranı said

    MÜKEMMEL BİR KLİP BÖYLE KLİP HİÇ BİR YERDE GÖRÜLMEDİ DE GÖRÜLMEYECEKTE ÇÜNKÜ HARİKA DENİLEN KLİPLERDEN BİRİ

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: