KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Plethore LC-750 – 1. Kanada Supercar

Posted by Montana Şubat 17, 2010


Plethore LC-750 – 1. Kanada Supercar;

Plethore LC-750 – 1. Kanada Supercar;

(Kanada Uluslararası Otomobil) Toronto: ilk Kanadalı Supercar, Plethore LC-750, sonunda Kanada’da klipix.wordpress.com tarafından sunuldu.

7 Yanıt to “Plethore LC-750 – 1. Kanada Supercar”

  1. fatıh said

    ben kucuklugumde hep boyle bır arabamın olmasını ısterdım.Araba super gercek anlamda super kanada malı dır ama ancak turkıyede ıstanbuldan bulunur ben arabalara cok meraklıyım mesela tokyo drıftı cok ızlerım..arabaları cok severım ****TUNCELIDEN herkese selam b

  2. araba guzel zaten oyle bı araba kanadada bulunur benım bıldıgım arabadan soz edıyo ama bazıları hyalını askını oraya yazıyor******bence hayalını degıl araba hakında yorumunu yazmalı boyle yapmayın ınternete gırenlere kotu ornrk oluyosunsz yapmayın boyle araba hakında dıgecegım guzel

    • tamam eger msnmı ıstıyorsan vereyım askııııııımmmmm senı sevdım gozume gırdın kızlık supercar plc 75,,,,yours wıthout you neslıhan ıste msnem,,,,polatalemdar4971@hotmail.com iste mesenem senı beklırem muslular hep onde gıder

      • zeynep said

        ya araba guzelde bazıları buraya hayalını askını yazıyooooor oyle yapmayın arkadaslar kotu ornek oluyorsunuz sınıf arkadasımsınız sıze bı sey demedım ama yarın sınıfta gorusuruz

  3. neslıhan said

    araba guzel ama zıver calkan bana msn adresını versene konusalım…….senı tanıyorumiiii,,,,onun ıcın yorum yazdım

  4. neslıhan said

    araba guzel ama hrıstıan malı ama yınede kulanıslı super……bence boyle teknolojı muslumanlara mahsus ama yapamıyorlar………zıver bey saygılarrrrrrrrrrrr

  5. ZİVER said

    gercekten super araba sevdım… superaraba keseke turkıyede boyle araba uretse……..kım ıstemezkı bı arabası olsun…….MUSTAN KANADAYA SELAMLAR HELOLARRRRRRRRRRR,,,,,,,,,,,,,**02.04,2010VÖC LLÖV

Bir Cevap Yazın

 
