KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Petek Dinçöz – Tırlattım şarkısı dinle *klip izle *şarkı sözleri

Posted by Montana Mart 4, 2010


Petek Dinçöz – Tırlattım şarkısı dinle klip izle;

Petek Dinçöz – Tırlattım şarkı sözleri;

Mış mış gibimi her halim
Kimseler kalmadı hiç mecalim
Susmuyorkı içimdeki ahalim
Kendi kendimle holigami

Aşkta meşkte işte tektim hani
Mutlu olmam ihtimalmi off
Cahil cesaretim kayboldu
Aşkta esaretin tarihi doldu

Sabrım selametin maglup oldu
Bir u dönüşü atıp dönemıyorum
Tır tır tırlattım aklımı
Fır fır fırlattım tahtımı

Ele güne kısmeti
File file vere vere
Zır zır zırlattım bahtımı

Sabrım selametin maglup oldu
Bir u dönüşü atıp dönemıyorum
Tır tır tırlattım aklımı
Fır fır fırlattım tahtımı

3 Yanıt to “Petek Dinçöz – Tırlattım şarkısı dinle *klip izle *şarkı sözleri”

  1. esra said

    harika şarkı bu ya hayranım petek dinçöze ya ni

  2. Petek DİNÇÖZ senin bütün şarkılarını çokkkkk seviyorum herkez senin çok beğensin

  3. […] Petek Dinçöz – Tırlattım şarkısı dinle *klip izle *şarkı sözleri […]

Bir Cevap Yazın

 
