KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

SILA – Bana Biraz Renk şarkı dinle *klip izle *şarkı sözleri

Posted by Montana Mart 30, 2010


SILA – Bana Biraz Renk şarkı dinle klip izle ;

SILA – Bana Biraz Renk şarkı sözleri ;

Aç kapıyı ne olur
Dışarıda kaldım
Çok üşüdüm sıcağına bel bağladım
Talihsizlikler üst üste geldi
Kendimi güç bela yanına attım

Sana inandım koştum geldim
Dünde ne vardı unuttum geldim
Dünya yansın koyverdim
Bana biraz renk ver
Bana biraz renk ver

En başından biliyordum
Adalet vardı
Hiç kimse duymasa bi duyan vardı
En kötü kararlardan beterdi kararsızlık
Niyetlenince Tanrı yolumu açtı

Sana inandım koştum geldim
Dünde ne vardı unuttum geldim
Dünya yansın koyverdim
Bana biraz renk ver
Bana biraz renk ver

Bir Cevap Yazın

 
