KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Kıraç – Karakaş Gözlerin Elmas şarkı dinle * şarkı sözleri ( yeni albüm )

Posted by Montana Nisan 9, 2010


Kıraç – Karakaş Gözlerin Elmas şarkı dinle ;

Kıraç – Karakaş Gözlerin Elmas şarkı sözleri ;

Karakaş gözlerin elmas
Bu guzellik sende de kalmaz
Pisman olursun kimseler almaz
Annenen bak gör halini

Gel guzelim beni beni yakma
Seni su kalbi de yikma
Allah’ın emrinden çıkma
Oldurucu gözle bakma

Ne gecem ne gündüzüm belli
Yaşım oldu kırkdokuz elli
Bağrım yanık gözlerim nemli
Yalan dünya yaktı beni

Her can soyler hakiki sozu
Gecti bahar getirdik yazi
Bir gun olur zalimin kizi
Annene bak gör halini

Bir Yanıt to “Kıraç – Karakaş Gözlerin Elmas şarkı dinle * şarkı sözleri ( yeni albüm )”

  1. çok güzel ben 5 gidiyorum zeycanın seside aynı ses var ama mükenmeldi

Bir Cevap Yazın

 
