KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

Grup Seksendört 84 – Haber Yok şarkı dinle klip izle * şarkı sözleri (YENi 2010)

Posted by Montana Nisan 17, 2010


Seksendört 84 – Haber Yok şarkı dinle klip izle ;

Seksendört 84 – Haber Yok şarkı sözleri ;

Yardan haber yok
Sordum gören yok
Bu ne melen bir dert yarab
Ararım çözen yok
Gelen olmadı halim sormadı
Tek çift kelam edenide yarab
Yürek dağladı of
Nazın mı gelen
Yüzün mü süren
Ben bittim artık gözü aydın
Benden hayır yok
Günüm dolmadı yüzüm solmadı
Yardan bugun haber geldi
Halım kalmadı of
Nazın mı gelen
Yüzün mü süren
Ben bittim artık gözü aydın
Benden hayır yok

Bir Cevap Yazın

 
