KLİPİX ® klip izle,şarkı dinle,şarkı sözleri

kısa video klipler için birebir !

SONER SARıKABADAYı – Sadem şarkı dinle klip izle * şarkı sözleri 2010

Posted by Montana Kasım 18, 2010


Soner Sarıkabadayı Sadem şarkı dinle klip izle 2010 ;

 

Soner Sarıkabadayı  Sadem şarkı sözleri ;

Yaktığın sönmedi hala
Kimseyi sevemiyorum
Beni sana kattığın belli değil mi?

Sebebi bilemiyorum
Aklımda bir tek sen varsın
Ben senden istediğimi
Kimseye diyemiyorum
Yormadan, sormadan seveceğim seni
Sadem

Gönlüme sarmadan
Ya buna var mı müsaden
Hiç durmadan, yorulmadan
Seni bekleyeceğim zaten
Evime düşen bikaç saç telin olmadan
Buna var mı müsaden

Yüzümde çizgilerin var
Saçımda bembeyaz tenin
Hala yapayalnız yattığım farkedilir mi?

 

Soner Sarıkabadayı ‘nın tüm şarkılarını dinlemek için aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız:

Soner Sarıkabadayı Şarkıları Dinle

 

Bir Yanıt to “SONER SARıKABADAYı – Sadem şarkı dinle klip izle * şarkı sözleri 2010”

  1. super yhaaaa

Bir Cevap Yazın

 
